Nepamatuješ si

  • Autor: Juxian Tang
  • Překladatel: bedrníka
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Sirius Black
  • Rating: neuveden
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Překlad: bedrníka / Kdyby tak Sirius Black tušil, co mu přinese Brumbálova prosba.
  • Klíčová slova: ztráta paměti, znásilnění, amnézie, mučení, hurt/comfort

Hodnocení čtenářů:

l.enik.c:
“Tak toto je asi jediná cesta, jak dokážu uvěřit, že by se ti dva mohli dát dohromady. Moc krásné, i když místy kruté a celé smutné. Kéž by jim to dobře dopadlo.”
Adelaine:
“Dojímavá, navíc Juxian to vždycky umí tak nádherně podat, onu bezútěšnost”
Mandelinka:
“.....”
kami:
“Páči sa mi to, pretože starý Severus bez pamäte je vlastne mladý-nevinný Severus, hoci Severus-hrajúci metlobal je jedna z predstáv, ktoré mi idú úplne proti srsti. Vôbec to nepovažujem za smutné.”
delatrix:
“Děj téhle povídky se mi nějak příčí. Není podle mého vkusu”
Sectumsempra:
“povidky tenhle autorky mi vzdycky zustavaji dlouho v hlave a tahle neni vyjimkou... a vazne netusim, jestli mam anebo nemam blackovi fandit...”
Sargo:
“V Juxianinych povidkach - to jsou vize tak strasneho, bezutesneho zivota - az se clovek marne pta, co je nuti jit dal. Jen pramalo to zjemni dobre konce. A co teprve kdyz ani nejsou dobre... Smutek a beznadej a presto stale nova jitra.”
belldandy:
“Tahle povídka je prostě určena k tomu, aby dojímala. No a povedlo se jí to.”
Akkarra:
“To je tak smutné. Ale třeba se Sirius plete, třeba Severus nezapomene... Bláhové...”
D.J. Orlovský:
“Stačí Severuse připravit o paměť a OOC je cesta otevřena. Ne, je to hezká povídka, smutná a hezká.”
bedrníka:
“Nesmírně romantická a dojemná povídka. Konec není moc nadějný, ale k téhle povídce to tak nějak patří.”