Věřím ve hvězdy

  • Autor: Chavelierka
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Regulus Black
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 5
  • Shrnutí: Nádherná fantázia o Regulusovi Blackovii. Čo sa mohlo stať v jaskyni keď sa Regulus rozhodol zničiť Voldemortov medailón...
  • Klíčová slova: viteál

Hodnocení čtenářů:

Lucie:
“...”
Ostravanka:
“q”
kami:
“...”
Fleur Tera:
“...”
elulinek:
“Přiznávám, trochu to vázlo kvůli mojí předlouhé práci s betací - my víme. Přesto se klaním před odvahou napsat povídku o naprosto jedinečném pairingu. Ty obraty, které mě dostávaly do kolen, perfektní věty a odstavce, kde jsem nedýchala... Skvělé, i přes ty časové, ligvistické, gramatické a další boje, které jsme měly.”
Kate Mathews:
“...”
Neferet:
“Velice zajímavé, rozhodně se těším na další pokračování.”
nadin:
“Pridávam sa k Zuzanke a premýšľam, prečo ma ešte nenapadlo zaradiť Chavinu poviedku do denníka. Chevelierka píše citlivo - zimomriavky sa stávajú nevyhnutnou súčasťou čítania každého jej dielka. Teším sa na pokračovanie poviedky na želanie.”
ZJTrane:
“Sen, ktorý Chave napísala špeciálne pre mňa, za čo jej ďakujem. Toto dielko je napísané tak nádherne, že som si ho musela uložiť do môjho denníka... Ďakujem Chave za Regulusa a za ten úžasný koniec. Cestička lemovaná kvetmi lekna mi zostane v hlave dlho♥”