Leap in Time

  • Autor: velvet86
  • Překladatel: Jimmi
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: SJ
  • Postavy: Draco Malfoy / Hermiona Granger, Pansy Parkinson, Ron, Harry, Snape...
  • Rating: 16+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 32
  • Shrnutí: Ak viete, čo sa stane, dokážete zmeniť budúcnosť? Draco to chce skúsiť. Stratil všetko a zložil sľub. Bude ho schopný dodržať? Hermiona je v šiestom ročníku, všetko po piaty ročník súhlasí s knihami, ale šiesty a siedmy ročník je iný.
  • Klíčová slova: cestovanie v čase, dramione, dobrodružství, romatika

Hodnocení čtenářů:

leporelo:
“vyborna vec, skutocne velmi navykova, neviete prestat citat...hoci casove paradoxy boli trochu nedotiahnute a epilog trochu nepochopeny (ja som to vazne nepochopila...to akoze sa objavil v inej dimenzii ci vtelil do skutocneho Draca ci co?) ale pribeh stoji za precitanie...”
Tiany:
“Já tuhle povídku miluji, ale až po chvíli jsem si uvědomila, že ji moc dobře znám. Četla jsem ji poprvé pár roků zpět a už tehdy jsem ji milovala, chápu proč i když z pohledu nynějšího je to jiné, přesto to určitě stojí za přečtení.”
Ammorrek:
“jedna z nejlepších :-) uvěřitelná a nádherná.... a taky první povídka po roce dychtivého čtení u které jsem se fakt rozbrečela”
Severus-miláček:
“povídka se mil íbí už po první kapitole”
Ostravanka:
“q”
Usmevava_Barush:
“..”
Lucie:
“Moc krásná povídka, správně namíchaná romantika, napětí a dobrodružství. Cestování časem až tak moc nemusím, ale tady to neskutečně sedlo. Rozhodně doporučuji.”
Fleur Tera:
“Prvá polovica sa mi strašne páčila. To postupné spoznávanie sa a Hermionine vševedúcne komentáre k Dracovej činnosti boli zábavné. Druhá polovica tiež nebola zlá, ale občas sa mi to ku koncu zdalo trošičku neprehľadné hoci sa mi tu páčila Pansy”
GwenLoguir:
“:-) Rozhodne podarené”
beruska:
“Nadherne dramione”
Kate Mathews:
“...”
Aha_Lucia:
“to bolo niečo! musím sa priznať, že som smrkala počas poslednej kapitoly, a to poriadne! ja mám rada šťastné konce, takže nemôžem tomuto koncu vyčítať nič, naozaj nič :)”
Chantal:
“Já naprosto souhlasím s komentářem ZJTrane. Úchvatná 1. kapitola, která mě donutila zírat na monitor a přečíst si to ještě párkát a epilog, při kterém jsem se blaženě usmívala jako idiot. Nádhera.”
ZJTrane:
“Nádherná poviedka, ktorá mi miestami brala dych. Strašne ma bavila. Obrovská vďaka patrí skvelej prekladateľke Jimmi, za kvalitný preklad a kozmickú rýchlosť akou pridávala kapitoly.”