Sedm dní od Remusovy smrti

  • Autor: xylodemon
  • Překladatel: Sinam Llumi
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Remus Lupin/Sirius Black
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Remus je mrtvý. Dokáže se s tím životem zkoušený Sirius smířit? Překlad: Sinam Llumi
  • Klíčová slova: tragické, RL/SB

Hodnocení čtenářů:

Cora:
“Trochu silná káva. Ta bolest ze ztráty tady byla podaná velmi surově a přesvědčivě. A z Harryho chování a finálního činu mi spadla brada...”
belldandy:
“Myslím, že se mi stala klasická čtenářská chyba. Od téhle povídky hodně očekávala a ona, ne že by byla špatná, ale ... zklamala mě. :( Doufala jsem ve víc. Ne, to ne, spíš jsem očekávala, že jí budu víc věřit. Ona je taková přehnaná, což může být .. wau ... ale ... já ji nevěřila tolik, kolik bych chtěla.”
Adelaine:
“Chudáci. Bylo to mírně uspěchané, ale bylo to velmi dobré, temné a pro mě to rozhodně mělo atmosféru. 4/5”
kami:
“...”
Mrmla:
“Perfektní.”
Benny:
“Merline, jsem totálně v háji, uplně mimo a sakra, co vám k tomu mám napsat?Krásně depresivní, perverzní a ten konec...merline ten konec.Proč tohle hodnocení končí pětkou?Tohle je povídka, která si zaslouží alespoň desítku.”
sandymathews:
“krásné, tragické a realistické... přesně tak jak to mám ráda :)”
ZJTrane:
“Poviedka je napísaná pekne, preklad skvelý, ale Harry mi vrcholne lezie na nervy. Koniec mi nesedí. Za ten preklad a štýl dávam body.”
Lilithka:
“Povídka se mi líbí, styl i zpracování. Jen malý detail to kazí, jakási uspěchanost na konci. Přesto jsem si jistá, že se k povídce časem vrátím.”
Akkarra:
“Perfektní. Je to temné, tragické, nabyté emocemi, s neotřelým závěrem... Prostě další překladatelská perla od Sinam. :)”