Malfoyská výchova

  • Autor: Styx
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Lucius Malfoy/Draco Malfoy
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Lucius z Draca vychová dobrého Smrtijeda za každou cenu.
  • Klíčová slova: double drabble

Hodnocení čtenářů:

FemmeFragile:
“I na mě je tam ten slash trochu násilně napasovaný. Nejsem si úplně jistá, jestli je znásilnění otcem úplně dobrým způsobem, jak podpořit vlastní myšlenku :D Skoro bych řekla, že to v něm vzbudí ještě větší odpor... Ale z druhé strany se mi opravdu moc líbí to opakování, to tomu dodává sílu, takže víceméně chápu, že se tam autorce ta analogie s postelí velmi hodila...”
l.enik.c:
“Děti jsou naprosto nevinné a slepě s důvěrou vzhlíží ke svým rodičům... Bohužel ne vždy by to tak mělo být, což si Draco uvědomil až příliš pozdě. Někdy stačí jen pár slov a může vzniknout skvělé emotivní dílo.”
Kartist:
“Napsané naprosto úchvatně. Radost číst, ale nedoporučuji pro slabší povahy. Myslím, že mi to z tohoto důvodu stačilo jednou. I tak ale smekám.”
bedrníka:
“Připojuje se k názoru, že poslední věta to shazuje. Připadá mi to jako groteskní snaha mít tam ten slash za každou cenu.”
AdelleR:
“Na chuť téhle pisatelky zřejmě jen tak nepřijdu...”
DenDella:
“Krásné a smutné. Bez té poslední věty dokonalé...a to samozřejmě jinak slash vyžaduji.”
willow:
“**”
Benny:
“Lucina umí přesvědčovat efektivně:)”
belldandy:
“Och, já mám tuhle ráda. A dokonce tentokrát naprosto souhlasím se S.L. . Ten slashový motiv je tam skoro zbytečný a rozptylující. Má to ten správný osten už bez něj. S ním to trochu ztrácí na věrohodnosti.”
Sargo:
“Divne. Neumim v tom najit smysl.”
SinamLlumi:
“Stručné, ale velice výstižné. Proč jenom 4 body? Protože si myslím, že kdyby Lucius zvolil jiný způsob "odměny"/trestu, byl by drablík ještě realističtější a uvěřitelnější, čímž pádem i (v mých očích) dokonalejší. :) S.L.”
ZJTrane:
“Dokonalé, mrazivé. Styx patrí medzi moje naj autorky.”
Akkarra:
“Nevím, která část mě děsí víc, ale je to úžasné. Styx má opět moji hlubokou poklonu.”