Kde je pravda?

  • Autor: Sevik99
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape, Hermiona Grangerová, Lord Voldemort, Ron Weasley, Harry Potter, Remus Lupin, Alastor Moody, Kingsley Pastorek, Nymphadora Tonksová, Minerva McGonagalová
  • Rating: 15
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 25
  • Shrnutí: Povídka se odehrává v době, kdy Hermiona, Ron a Harry dokončí studium v Bradavicích. Povídka se točí kolem vztahu/nevztahu Hermiony a profesora Snapa.
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

jajafilm:
“Severus zde tak nějak mařenkovatí, ale jinak to bylo celkem záživné čtení. Líbil se mi motiv nepříjemného pomstychtivého Moodyho.”
Ammorrek:
“byly by tam výtky, ale rozhodně jedna z těch, ke kterým jsem se už nejednou vrátila :-)”
Lucie:
“....”
niktoska:
“príjemná poviedka”
Neimh:
“Velmi příjemná oddechovka, ráda se k ní vracím. Ze začátku mi to připadalo takové...nanicovaté, nicméně pak velmi čtivé.”
Luna Snape:
“další skvělá povídka od Sevíka”
Fleur Tera:
“prečítala som, ale nejako extra ma to nenadchlo.”
Slythoryn:
“Taktéž klasika :) Prostě věc, ke které se vracím s radostí...”
Emily:
“Dokonalá kapitolová povídka na mé oblíbené téma!”
beruska:
“Prvnich par kapitol me moc nebralo, ale pak me to chytlo...”
GwenLoguir:
“:)”
Neferet:
“...”
Sargo:
“Je to tak priserne napsane, az je to dobre. Velmi ctive. :-)”
zuzka:
“sevik píše skvělé povídky a tahle není vyjímka. radši nebudu počítat kolikrát už jsem ji četla... :-)”
ZJTrane:
“Príjemná poviedka.”
sevikovemastnevlasy:
“Jedna z mála poviedok ku ktorým sa neustále vraciam, charaktery postáv a dej sú veľmi dobre vyvážené a je to neskutočne čítavé a romantické.”