Charon´s Gift

  • Autor: Philyra912
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Hermiona Grangerová, Draco Malfoy
  • Rating: PG-13
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Za neradostného Štedrého dňa ide Hermiona navštíviť hroby padlých. Tu stretá muža, ktorý zničil jej nádej a možno jediného človeka, ktorý jej ju môže vrátiť späť. (Citováno ze slovenského překladu Cháronův dar zveřejněného na adrese http://hp.kizi.sk/modules.php?name=News&file=article&sid=1380) Povídka má další dvě pokračování - The Year of The Rose (Rok růže) a Dantes Love Song (Danteho píseň lásky), které jsou rovněž přeloženy do slovenštiny. Temná povídka, realistický popis válečného utrpení přežívajících, velmi emotivní.
  • Klíčová slova: Dramione

Hodnocení čtenářů:

Kasp.:
“-”
Aswalka82:
“-”
Ostravanka:
“q”
Aha_Lucia:
“krásny, prekliato smutný príbeh! Všetka česť autorke, ktorá dokázala takýmto spôsobom popísať toľko pocitov, tú bezmocnosť, závislosť a tú neuveriteľnú túžbu zmeniť situáciu ak nie kvôli sebe, tak už len kvôli budúcim generáciám a / alebo kvôli neskutočnej obeti tých, ktorí padli. naozaj, naozaj nádherná poviedka, neviem písať recenzie alebo čo toto je, ale toto si zaslúži prečítať.”
Jacomo:
“Jen těžko se mi hledají slova, kterými bych vyjádřila své dojmy z téhle povídky. Je to něco tak neskutečného, neuvěřitelného, mimořádného. Ten popis pocitů v první části, ta beznaděj a rezignace je v tom až hmatatelná, pohlcující. Scéna na hřbitově je opravdu z těch, o kterých nevíme, jestli se nám ve skutečnosti nezdály. A ráno na Grimmauldově náměstí? Byla jsem tam s nimi - v chladném ránu a i v horečném dopoledni. Ale co mě nejvíc dostalo, je ten závěr. Tmavě rudá růže je v podstatě jedno velké klišé, ale tady... tady je to bez patosu znova povýšené na symbol připomínky a naděje.”