Kat

  • Autor: Styx
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape, Regulus Black, Voldemort
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 6
  • Shrnutí: Smrtijed Snape pracuje pro Temného pána na významné pozici Mistra popravčího. Zodpovědně vykonává přidělenou práci až do doby, kdy mu do jeho mučírny přivedou někoho, na kom mu kdysi záleželo. _______________________________________________________________________ Varování: darkfic, temné, psychologické, tragické, Severus jako bezcitný vykonavatel smrti, žádný mučedník Poznámka: jedna z variant toho, co možná bylo Severusovým posláním ve službách LV, jeden z možných důvodů, proč Regulus zradil Voldemorta a proč se Severus přidal na stranu dobra...
  • Klíčová slova: mučenie

Hodnocení čtenářů:

FemmeFragile:
“K přečtení”
l.enik.c:
“Nenenenenene, ne a prostě ne. Proč takové věcí čtu, když i na prohlídkách hradů u zmínek středověkého mučení, nedej bože popisu konkrétních praktiky, trpím. Bohužel je to ten případ, kdy čtěte a i když víte, že byste neměli, protěže se vám budou zdát noční můry, stejně nepřestanete. S kouzelnickým světem jako by to nemělo vůbec nic společného, protože nějaké hůlky zde vůbec nejsou důležité. Reguluse mi bylo neskutečně líto a v závěru i Severuse. Jejich milostnému vzplanutí v mučírně těžko věřit, ale ke Styx to prostě patří a proto to čteme ;-) Já se k tomuto však už nikdy vracet nechci.”
DenDella:
“Bez pochyby krásné a smutné čtení, ale na 6 kapitol se tam toho moc nestalo. Ocenila bych na toto téma třeba 2-3 kapitoly. Místy mě to trochu nudilo. Druhá a poslední kapitola byla skvělá citová vydíračka jako vždy. Ale k tomu zbytku ani nevím co napsat, protože se mi již po týdnu smíchal do jedné nepřehledné omáčky v jednom sklepení. Zkrátka od Styx už jsou k dispozici i lepší povídky, ale zapomenout na to rozhodně nemám v plánu.”
Ostravanka:
“qq”
Sectumsempra:
“...”
Adelaine:
“Zezačátku jsem si myslela, že to bude AU na středověkou mučírnu, když skoro nepoužívali kouzla. Ale vtáhlo to do děje, občas jsou tam zádrhele, kterým nelze moc věřit, ale celkově je to dost dobré dílo. Tak horší 4.”
belldandy:
“4/5. Nějak se mi sice špatně věří tomu, že má někdo chuť na sex mezi vyčerpávajícím mučením, ale koho vlastně zajímá realita, když může číst Styx. :)”
Rebelka:
“Povídku jsem četla už dřív a teď jsem se k ní ráda vrátila. Pět bodů do plusu za to, že mi přišpendlila oči k monitoru a občas donutila zadržet dech, bod do mínusu za některé přehnaně patetické scény, kterým prostě nedokážu uvěřit.”
ZJTrane:
“Severus ako Voldemortov vykonávateľ "spravodlivosti" neskutočne drsný, ale len do chvíle keď si uvedomí čo stratil... Nádherný príbeh jeden z najlepších slash príbehov čo som kedy čítala.”