Harry Potter Mercenary

  • Autor: DobbyElfLord
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: HP, AB
  • Rating: M (16+)
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Harryho Pottera pošlou do vězení za zločin, který spáchal. Teď potřebují svého hrdinu zpět, ale ten ztratil jakýkoliv zájem zachránit je. Odhodili ho a to je teď bude něco stát. Note rating! One-shot.
  • Klíčová slova: Azkaban, manipulativní Brumbál

Hodnocení čtenářů:

Ostravanka:
“q”
Mandragora:
“Představte si, že jste řezbář. Svůj pracovní nástroj po použití vždy pečlivě uklidíte. Přece něco tak ostrého nemůžete nechat jen tak povalovat. A pro Brumbála jsou nástrojem ostatní lidi. Harry je v Azkabanu a Brumbál potřebuje svého vojáka. To pro Brumbála a jeho "větší dobro" není žádná překážka. A někteří lidé náhle zjistí, že jsou až po krk ve sračkách. :)) Přiznám se, že nemám ráda epilogy, povětšinou proto, že jsou sladce ulepené. Ale u této povídky je epilog čestná výjimka. Je to pověstná třešnička na dortu. A ten sequel by to fakt chtělo. ”
Pyriel:
“Hodně dlouhá jednorázovka. HP je (vyjímečně právem) v Azkabanu a vyjde z něj jako cynik. Chcete, abych pro vás Voldemorta zabil? Tak klopte! Je to pěkné, ale chtělo by to trochu víc vynalézavosti v zabíjení smrtijedů :-) A taky sequel. A sequel je tady, jmenuje se Harry Potter Hit Wizard”