Zpověď hříšníka

  • Autor: Dahaka
  • Fandom: Originální Fic
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Ben
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 28
  • Shrnutí: Tato povídka není dějová, ale je v ní silný příběh, který nám sám Ben bude vyprávět v retrospektivě. Bude nám vyprávět o svém dětství, o své rodině a půjde to takhle dál po školní léta až k takzvané prostituci. Bude nám ukazovat svůj život, bez přikrášlování. Dozvíme se, co se mu stalo v minulosti, proč je takový jaký je, proč dělá to, co dělá. Půjdeme s ním po cestě osudem. Seznámí nás s důležitými okamžiky svého života, s důležitými muži, jenž mu prošli životem. Možná si u toho zapláčete, možná budete vzteklí, možná budete cítit lítost...
  • Klíčová slova: dramatické, prostituce, zpověď,

Hodnocení čtenářů:

finde:
“povídka se mi přes určitá klopýtnutí líbila, ale vracet se nemusím”
SinamLlumi:
“U drtivé většiny povídek jsou slohové a pravopisné nedostatky na škodu, ovšem toto je tak trochu výjimka. Právě díky chybám působí povídka docela realisticky, jako vyprávění „obyčejného člověka.“ :) Místy sice nevěřícně kroutím hlavou a místy přemýšlím, jestli s námi autor/ka nežertuje, nicméně určitě plánuju se k povídce vrátit a dočíst ji. S.L.”
Akkarra:
“Myslím, že na tuhle povídku nikdy nezapomenu. Je prostě jiná - syrová, tragická, hnaná do extrému, ale je v ní i kousek naděje... Zanechala ve mě hluboký dojem a silné emoce.”