The Maddest House

  • Autor: busaikko
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: HP, SB/RL
  • Rating: X
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 17
  • Shrnutí: In the aftermath of Halloween 1981, Sirius Black becomes Harry's guardian, and Remus, their Secret Keeper. In a Britain increasingly under Voldemort's control, Sirius must teach Harry how to use the power he has.
  • Klíčová slova: drama, AU, Sirius vychovává Harryho

Hodnocení čtenářů:

SinamLlumi:
“Existují lime povídky tak skvělé, že člověku ten sex ani nechybí. Tohle není jedna z nich. Díky bohu za kapitolu 8! ;) Hned na začátku se ukáže, že zrádce byl Peter a Voldemort přežil díky viteálům, což dává světlé straně náskok oproti kánonu. Na druhou stranu, válka v roce 81 nekončí, proto Brumbál ukryje Harryho pod fideliem a jeho výchovu svěří Siriusovi (který, aby Harryho uživil, vydělává peníze psaním porna a telenovel :)). Na mě dost pomalé tempo a je tam pár věcí, které nedávají smysl (kam se poděl majetek Potterových, Harryho věk a vyspělost povážlivě kolísají, něco občas projde příliš snadno etc.), ale jinak jedna z nejlepších povídek z kategorie „péče o děti“. :) Velice zajímavé a promyšlené pojetí magie a přesvědčivě vykreslená atmosféra jak domácnosti, tak i kouzelnického světa ve válce. S.L.”