Letters to Mine Enemy

  • Autor: FrostedMidnight
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: HP, LV
  • Rating: T (13+)
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 2
  • Shrnutí: Co člověk udělá, když má zakázáno psát přátelům? Coby, samozřejmě napíše svému nepříteli.
  • Klíčová slova: humor

Hodnocení čtenářů:

Trinyx01:
“Úžasný, jen otázka: co dostal Voldy za dárek? :P”
Usmevava_Barush:
“...”
SinamLlumi:
“ „If he does and he has sent me back anyway, then he is almost as bad, or even worse than you (depending on his reasons). And, If he doesn't know..then at the least he is impossibly stupid..and at most he is criminally negligent.“ lol! Jasně si vzpomínám, jak jsme tohle řešili na DTCL. :))) IMO tady ani nejde o korespondenci HP s LV, ale o vychytání a zesměšnění některých zvlášť hrozných nelogičností, které JKR spáchala. Takže ode mě jasné 4 body. Nevím, jestli autorka zamýšlí dál pokračovat (mohla by :)), ale podle mě je povídka dokončená už teď – parodie většinou nepokračují k happyendu ani k rozhodující bitvě. ;) S.L.”
Pyriel:
“Zatraceně!! Další povídka na téma - Harry nemůže psát přátelům, tak napíše nepříteli. Jako vždycky se Voldemortovi nedaří nastavit ochranná kouzla tak, aby jimi Hedvika neprošla. Je to docela vtipné. Problém je, že je to pouze jedna strana korespondence, dopisy, které píše Harry. A největší zrada - přestože je to označené jako kompletní, tak to dokončené NENÍ! Slabší 3”