insurgere

  • Autor: Silver Pard
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Tom R. Jr.
  • Rating: K+ (9+)
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Mrzimor je kolej pro ty, co zbyli, kteří prohráli, pro ty zapomenuté. Nu, Tom Raddle si myslí, že je čas tohle změnit.
  • Klíčová slova: Tom Raddle v Bradavicích, AU

Hodnocení čtenářů:

Vraní oko:
“Nádhera, patří mezi moje oblíbené krátké jednorázovky z HP”
Ostravanka:
“q”
SinamLlumi:
“Ono to má důvod, proč nikdo Toma do Mrzimoru nezařazuje – protože nedisponuje žádnou z kvalit, kterých si ta kolej cení. Takže premisa sice originální, ale od základu nelogická. Když tohle pomineme, v povídce je dost zajímavých myšlenek a není špatně napsaná (i když se místy opakuje), ale bohužel – je strašlivě nudná. Většinu času jsem si v duchu říkala kdy už bude konec. :p A to má jen cca 10 stránek! Já si udělám závěry sama, nepotřebuju aby mi je někdo servíroval na stříbrném podnose. :) Chtělo by to míň vysvětlování a hloubání a trochu víc akce. Jo a v jakém směru že se změnil ten pohled na Mrzimor? V žádném. 4, ale vracet se nebudu. S.L.”
Pyriel:
“Tom Raddle mohl skončit i v jiné koleji. Jistě, i pak by toužil vyniknout, ale použil by jiné cesty. Nejčastěji je druhá možnost Havraspár. Ale co takhle Mrzimor, který všichni tak podceňují? Pozoruhodná povídka, nejen pro to, co se stane z Toma, ale i pro ten pohled na Mrzimor.”