Love at first sight

  • Autor: Tiro
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: HP/LV
  • Rating: M (16+)
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Když Voldemort unesl Harryho Pottera, skutečně otevřel oči a pořádně se na něj podíval. A okamžitě se do něj zamiloval. Slash. Rated M for reason!
  • Klíčová slova: Temný Harry

Hodnocení čtenářů:

jesssnape:
“nemám slov...”
Salome:
“Některé věci jsou tak ulítlé, že jsou až zajímavé. Vcelku si dokážu představit, že i tohle dílko tak někdo může vnímat, ale já ne: pro mě je to jen blbé. Možná je to ten problém s jednorázovkou - možná by se i takto nepravděpodobná zápletka dala podat uvěřitelně, ale totální předělávka charakterů v telegrafických scénkách... ne, to nefunguje ani jako temná parodie. Kromě toho mám dojem, že to autorka myslela vážně.”
Garfielda:
“Ze začátku je to takové lehké, možná i chvilku sladké, ale pak fakt ustřelené. Oba totálně OOC. Tomuto já říkám DarkHarryMarySue (možná to má i ofic definici) a prostě to není můj šálek čaje.”
Crystal:
“Mno, co napsat... Bavilo mě to! moc se mi líbila ta absolutně nereálná scéna, kdy si Voldy prohlédne Harry a puff, zamiluje se :) I když byl Harry temný, nebo spíš šílený, jeho charakter se mi moc líbil :) S Voldym prostě dokonalá temná dvojka. Silné tři hvězdičky.”
Pyriel:
“Voldemort unese HP, podívá se na něj, než ho zabije, a - zamiluje se. Hm. Vcelku zábavné, i když mi chování Harryho přišlo podivné, zřejmě byl šílený stejně jako Voldemort. Spojeni láskou a šílenstvím :-)”