The Marriage Stone

  • Autor: Josephine Darcy
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: HP/SS
  • Rating: 16+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 77
  • Shrnutí: Aby se vyhnul machinacím ministra, musí si Harry vzít zpěčujícího se Severuse Snapea. Ale sňatek je jenom začátek Harryho problémů. Voldemort se vrátil a už zanedlouho může Harryho manželství rozhodnout o osudu světa.
  • Klíčová slova: politika, vynucený sňatek, mocný Harry

Hodnocení čtenářů:

KalamityJane:
“Má to mouchy, spoustu much. Tou hlavní je, že je to nedokončené a končí to v naprosto příšerné chvíli. Ale pořád tuhle fanfikci miluju. Pochybuju, že se někdy odhodlám číst ji znovu, ale bude u mě mít místo navždycky. :-)”
Usmevava_Barush:
“.....”
sirina:
“Moc hezká povídky, sice mi občas připadala přitažná za vlasy, ale to zas tak nevadí :-)”
SinamLlumi:
“Normálně nemám ve zvyku hodnotit povídky, které se mi nelíbí a které jsem ani nedočetla, ale tentokrát musím udělat výjimku. Stone je čistokrevný blábol, donekonečna natahovaný a o ničem. Všechny postavy jednají OOC aniž by pro to byl jiný důvod, než že se to autorce zrovna hodilo, „zápletky“ jsou nepravděpodobné, nevěrohodné, nelogické a navíc ohrané. Části s mytologickými motivy byly vysloveně na pěst. Nesnáším když autoři píšou o věcech, o kterých evidentně nic neví. Když mytologii překrucuje JKR tak to ještě vydýchám, ale toto už bylo moc. Abych to zkrátila, když mi někdo na tohle řekne, že to je „dokonalé“ a „skvělé“ a „jedna z nejlepších fanfiction povídek“, tak se asi zbláznil. Přesně kvůli takovýmto perlám má FFnet nechvalnou pověst „The Pit of Voles“. P.S.: Omluvte poněkud příkré vyjadřování, nemohla jsem si pomoct. S.L.”
Jacomo:
“Dle mého názoru jedna z nejlepší fanfiction povídek, kterou dokážu číst pořád dokola. Ač je příběh původně zamýšlen jako klišé SS/HP, zdaleka přesahuje obvyklý rámec FF povídek. Tématika milostných vztahů je poněkud upozadněna, ale v těch okamžicích, kdy vyplouvá na povrch, je velmi emotivní. Méně obvyklý způsob psaní z úhlů pohledu více osob umožňuje podrobné sondy do psychologie jednotlivých postav. Kanonicky navazuje pouze na 1.-4. díl a potud je zachován i způsob jednání a smýšlení hlavních hrdinů. Snad jen Harry zde působí poněkud dětštěji, než by odpovídalo šestnáctiletému chlapci. Velkým plusem příběhu je od základů promyšlený kouzelnický svět, jdoucí mnohem do větších detailů a souvislostí, než jaké předložila JKR. Akční zápletka vychází z mythologie (severské, keltské a anglosaské mýty a pohádky) a směřuje k naplnění artušovských legend. Jediným minusem, ale za to klíčovým, a navíc obrovskou tragédií FF světa je skutečnost, že povídka není dokončena.”
Pyriel:
“To, co bylo původně zamýšleno jako kratičká povídka o vynuceném sňatku, se rozrostlo do podoby téměř Artušovské legendy. Naprosto skvěle vykreslené pozadí, kouzelnická společnost i politika. Přeloženo do čj jako Kámen manželství”