Úplavice v Bradavicích

  • Autor: Jane Sofron
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Minerva McG.
  • Rating: bez omezení
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Myslím, že název mluví za vše:)
  • Klíčová slova: humor, bláznivé

Hodnocení čtenářů:

Cora:
“Ústřední téma jako stvořené pro začouzený prostor čtyřky bez ubrusu a taky zatraceně vtipné a kvalitně učesané verše.”
jesssnape:
“...”
kami:
“Človek sa k tomu občas vráti, aby si pripomenul, aká je to strašná blbosť.”
Benny:
“Tak na tohle jsem neměla klikat.Povedené, vtipné ale já to nedočetla.Benny, neklikat na průjem!!Dám 4, ale čist to už nechci.”
Memorin:
“...”
Rebeka:
“Bozi :)”
Mrmla:
“...”
Fleur Tera:
“podarené”
Nerla:
“Rým a rytmus tu ujížděl častěji než v prvním dílu, ale zase bylo nápaditější téma a některé obraty. A děsně jsem se zasekla na verši "třikrát denně dolů gatě", než mi došlo, z čeho je mi to tak povědomé :) Líbilo se mi to moc, a kdyby se to ještě maličko vypilovalo, bylo by to dokonalé. Takhle je to ode mě silný nadprůměr.”
René.K.:
“Povedené, vtipné, občas trochu neseděl rým nebo rytmus, ale budu se k tomu vracet rád :)”
belldandy:
“I mně připadala Děsivá epopej lepší, ale to vůbec neznamená, že tohle není skvělé.”
Sectumsempra:
“krasa :D:D”
sigam:
“Vtipné.”
Akkarra:
“Já chci taky umět takhle básnit.... :)”
ZJTrane:
“Perfektné, bavila som sa celý čas. Ale najviac na skučaní Malfoya a Rona a na farbe Severusa :D”
SinamLlumi:
“Ano, tohle je kvalita. :))) Ve světle Děsivé epopeje sice spíš tak na 4.5, ale já jsem se rozhodla zaokrouhlovat nahoru. :) S.L.”
Purple Haze:
“Děsivá epopej o sázce ukrutné od stejné autorky je sice o něco lepší, ale i tohle mě pobavilo. Zvlášť sloka: Byl to bacil úplavice. /A jak dlouho putoval / skrz celičké Bradavice, / tak přes skřítky zmutoval.”
Pyriel:
“Nejsem příliš na básničky, ale tohle je prostě jen zveršovaná povídka, u které se člověk mlátí smíchy :-D”