Zbraně nejmocnějších

  • Autor: Blesk
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter, Ron Weasley, Hermiona Grangerová, Remus Lupin, Severus Snape, profesoři, studenti a spousta dalších.
  • Rating: G - Pro všechny
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 75
  • Shrnutí: Dle autorky: Navazuje na pátý díl. Harry se snaží smířit se smrtí kmotra, když se mu do cesty připlete podivná osoba a ještě podivnější kletby. Mohou mít snad něco společného se Zbraněmi nejmocnějších? Co když to není pouze legenda?
  • Klíčová slova: AU

Hodnocení čtenářů:

Keta Mar:
“Do třičtvrtě povídky mě to hodně bavilo, pak už mě charaktery postav dost znechutily a spíš se nutila to dočíst. Konečná bitva můj názor dost pozvedla a epilog ho zase srazil ještě níž. Obsahuje SPOILERY!! Harry je tu dost výbušný, rány pěstmi nešetří. Když se ale odhalí identita otce dítěte od Jean, Harry jen řekne O.K, já chápu, že jste mi rok lhali. Samotná Jean sice byla zajímavá postava, ale já ji nesnáším. Nato, že byla těhotná, byla i dost bezohledná. Kdyby potratila, tak místo útěchy by si zasloužila pár facek. Pořád lezla za Voldim, kde ji mučili a do podsvětí, kde ji asi mlátili JEN do hlavy. Když Jean Harrymu řekne, že by s chutí zradila jeho rodiče místo Červíčka, ten se opije a na druhý den je s ní zase něj kámoš. Epilog ve mně vzbuzuje pocit, že bych se měla stydět, že se s manželem nepodvádíme a že se mě ani jednou nezeptal, jestli je naše dítě jeho.”
NikaV:
“V prvních částech jsem se hodně nudila, ale z nějakýho důvodu jsem pokračovala dál. Myslím, že ten důvod byl, že jsem chtěla vědět jestli moje intuice ohledně Jean a jejích rodinných vztahů byla správná. A byla. Nevím, jestli to je snadnou předvídatelností povídky nebo jenom já jsem extra vnímavá- Ale nelituju toho, že jsem pokračovala ve čtení.”
Ostravanka:
“q”
Usmevava_Barush:
“.”
Licona:
“...”
Nerla:
“Ohohó, poslední předepilogová kapitola, to je jak závěr Limonádového Joea, to jsem se fakt smála, akorátže to teda asi nebylo myšlené jako vtip. Epilogy už byly jen hrozné pindání o ničem, ty mě fakt nebavily, navíc v první osobě... Autorce se musí nechat, že umí báječně vystavět příběh. Bylo tam jen hodně málo slepých linií, což při jejich množství a složitosti zasluhuje uznání, a hlavně to celé opravdu plyne od začátku ke konci bez zbytečných odboček, a to je při téhle délce obdivuhodné. Další věcí, kterou musím vyzdvihnout, byly milostné vztahy, protože něco tak civilně a realisticky popsaného už jsem dlouho nečetla - žádné spřízněné duše od kolébky po hrob, žádná čistě monogamní, anebo naobak polygamní společnost, všechno přirozené, jak to bývá, a navíc spárování některých opravdu překvapilo. Co ale nechápu, je zdejší hodnocení. Do desáté kapitoly to bylo čiré utrpení, a že jsem pokračovala ve čtení, byla čistě zvědavost, když už to začne být lepší, když tomu všichni dávají pět hvězdiček. A ano, autorka se nakonec vypracovala ke skvělému slohu a příběhu, ale mně to prostě do půlky nebavilo, a kdyby mi vypadnul internet, tak bych se k tomu po delší pauze nevrátila. A co mi vadilo úplně hrozně, byly překlepy. Word měl očividně zapnuté automatické opravy, takže všechna slova použitá v povídce existují, ale jejich kombinace ve větách je občas nesmyslná, y/i na konci slov jsou sázená často (opět spíš v první půlce) dost náhodně a obecně utrpení pro oči. A pro všechny tyhle výtky nemůžu jít výše. Prvních deset kapitol je tak za jednu hvězdičku, do půlky za dvě a zbytek za čtyři. A ani za nápaditost a stavbu příběhu se zkrátka neodhodlám přihodit. Ale... přečetla jsem si to ráda, i když už se asi těžko kdy vrátím.”
Luna Snape:
“...”
GwenLoguir:
“Po rokoch som si povedala, že to skúsim, aj keď tu nie je Sev v hlavnej úlohe - a som rada. Potter občas otravný (ale to znamená, že sa držala originálu ;-) ), Jean - fascinujúca postava. Občas som niečo uhádla, občas ma vážne šokovala.”
Crystal:
“Hodlám přečíst na doporučení kamarádky.”
Susie:
“Zbraně nejmocnějších jsou úplně první HP povídka, kterou jsem kdy četla. A od té doby jsem se k ní vrátila ještě několikrát... Je to tak trochu srdcovka. I když není dokonalá, budu se k ní vracet a vracet a vraceet... Až do smrti :))”
ZJTrane:
“Možno raz prečítam, ale momentálne ma príbeh nezaujal, nedokázala som sa cez to prehrýzť.”
beruska:
“Proste dalsi skvela povidka od Bleska”
lensha95:
“Jedna z prvních HP fanfiction, které jsem četla. Tahle povídka mě okouzlila a zanechala ve mně dojem nejlepší HP povídky. A myslím, že to jen tak někdo nepřekoná. Autorka v každé kapitole překvapuje, celá povídka je velmi dobře promyšlená a skvělost povídky podtrhuje misrovský styl psaní. A mě nezbývá, nic jiného, než se klanět autorce :) a dát 5.”
SaraPolanska:
“Zaujalo mě, k přečtení.”
Aha_Lucia:
“Úžasná poviedka popretkávaná vtipom, kde som plakala od smiechu a rovnakou mierou aj vážnosťou, pri ktorej čítaní som stískala vankúš a nadávala, ako je to možné. Prepracovaná, premyslená dejová línia mala čaro a kvalitu, akú nemá veľa poviedok! :)”
Lebel:
“Možná, že by se téhle povídce dalo i něco vytknout, ale momentálně si na nic nevzpomínám. Je to už nějaká doba, co jsem tuhle povídku četla a s radostí se k ní vracím. Podle mě jedna z nejlepších povídek v kategorii Alternativní závěr Harryho Pottera. Jednoznačně doporučuji a před autorkou smekám.”