Vlci

  • Autor: GatewayGirl
  • Překladatel: Sinam Llumi
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Remus Lupin/Sirius Black, James Potter, Peter Pettigrew
  • Rating: NC17
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 4
  • Shrnutí: "Žertík" v Chroptící chýši se zvrtne, Severus Snape zahyne. Pobertové se zbaví jeho těla a nic se nestane. Když jim projde i tohle, co by jim neprošlo?
  • Klíčová slova: AU, Pobertové, smrt Severuse Snapea

Hodnocení čtenářů:

Benny:
“Uff ... jak to ohodnotit...nápad se mi libil.Kluci jsou křiženci bohů pomsty s Dextrem:)Ovšem slovosled a plynulost povídky není dokonalá.Konec přiliš uspěchaný, přesto zasloužená 4*”
Mrmla:
“Moc pěkné.”
kami:
“Táto poviedka ma máta od momentu, keď som prvý krát prečítala obsah a varovanie. Nie, ztiaľ nemám odvahu po nej siahnuť. Živo si totiž dokážem predstaviť, čo nám to Sinam ponúkla.”
Tintinka:
“No, není to můj šálek kávy, ale uznávám, že je to výborně napsané a působí to docela přesvědčivě a realisticky... když tedy přistoupíme na to, že Pobertové vlastně vůbec nebyli milí vtipálci...”
Nerla:
“...”
Akyn:
“Vážně nechápu, co se na tomhle někomu může líbit. Byla by to skvělá povídka na téma jak se z někoho může stát bezcitný vrah, až na ten detail, že oni už na začátku bezcitné zrůdy jsou. Možná kromě Lupina, který se jim ovšem v průběhu povídky směle vyrovná.”
Velká_koule_chaosu:
“....”
Sectumsempra:
“jedna z nejlepsich FF, co jsem kdy cetla:)”
Victoria:
“Z tohoto mě mrazí, vraždy ve jménu spravedlnosti. A věřím tomu, že se to mohlo stát. Budu si to muset někdy přečíst znovu”
Anne:
“Nejděsivější na tom je, že se to tak mohlo stát, kdyby ten žertík dopadl nežertovně (a možná se mi ta AU realita líbí i víc)... Nenašla jsem v téhle povídce jen slash, naopak se mi líbilo, že byl spíš v pozadí velkého příběhu (více prostoru pro představy). A taky velmi oceňuji Remuse, kterého jsem po hodně dlouhé našla takového jakého ho mám ráda (jen otázka jestli se má představa blíží jeho charakteru).”
sandymathews:
“opravdu nádherná, nádherně smutná, dokonale realistická... děkuju za ní”
Kate Mathews:
“...”
ZJTrane:
“Zvláštne, kruté zaujímavé.”
SinamLlumi:
“Tahle povídka, jako každá, má i svá slabší místa (Peterova motivace), konec mezi ně ale - podle mě - rozhodně nepatří. I když otevřený, vhodně uzavírá jednu epochu v životě hrdinů a klade si otázku, klíčovou pro celý příběh - co dělá vraha vrahem? Výstižnější závěr si neumím představit. /// EDIT: No jo, Akyn, kdyby to tak bylo jediné, co jsi nepochopila. :) S.L.”
Dark:
“zajímavý nápad, ale konec trochu odbytý zdá se....”
Lilithka:
“Dobré dílo, dobrý překlad. Ale neuvěřitelně moc mě zklamal konec. Ne dějem, ale zpracováním. U tak dobrého nápadu je to škoda.”
Rebelka:
“AU, které mě děsí svou uvěřitelností. Po dlouhé době hp fanfikce, ze které jsem naprosto nadšená.”
Akkarra:
“Úžasné. Z hodných hochů jsou zabijáci, kteří můžou směle konkurovat smrtijedům a Náměsíčník dokazuje, že ve skutečnosti není až takový slušňák a když je třeba, udělá prakticky cokoliv.”