Kiežby som to bol vedel

  • Autor: kayly silverstorm
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: SJ
  • Postavy: HP, SS, Brumbál, Minerva, druidové, upíři, kentauři, Voldemort....
  • Rating: 15+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 38
  • Shrnutí: Harry pred ôsmimi rokmi zmizol z čarodejníckeho sveta, hneď potom ako po dvoch mesiacoch, ktoré trpel pod rukou Voldemorta, Temného pána zabil. Ron a Hermiona zomreli. Harry sa teraz vracia do Rokfortu, aby sa s ním rozlúčil, no plány sa mu pokúsi prekaziť riaditeľ. Prečo sa chce Harry lúčiť?
  • Klíčová slova: Brumbál jako záporná postava, návraty do minulosti

Hodnocení čtenářů:

larkinh:
“Hrozně hezky napsané, Harry sice kamarád snad se všemi kouzelnými tvory, ale budiž... 4 dávám jen kvůli překlepům, jinak je to za 5”
Tyra Hawking:
“Líbila se mi postava Harryho, který byl pro změnu jiný, než jak jsme z povídek zvyklí. Vztah Harryho se Snapem se vyvíjel pomalu a věrohodně, což je pro povídku velké plus. Ale jinak mi povídka přišla rozvláčná a některé kapitoly zcela zbytečné.”
Mr. Robot:
“Úžasný príbeh, milujem spôsob, akým autorka pojala postavu Harryho.”
lilith3913:
“:-)”
vrony:
“rozhodně nevšední pohled na zcela jiného Harryho, Snapa a Brumbála, pěkně psychologicky propracováno a rozepsáno, někdy možná až moc a člověka to nutí přeskakovat v ději dále, ale rozhodně to je kvalitní kousek a překlad na vysoké úrovni”
zmije:
“Dobré.”