Children are a Blessing, Not a Burden

  • Autor: Notsosaintly
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Severus Snape, Hermione Granger
  • Rating: 13+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 3
  • Shrnutí: Oh, the trials and tribulations of a father left alone with his children... Humor, general. Hermiona odjizdi na vikend prac a nechava Severuse doma i s jejich malymi detmi. Apokalypsa zacina...
  • Klíčová slova: humor

Hodnocení čtenářů:

Ostravanka:
“q”
SinamLlumi:
“Zařekla jsem se, že tyhle povídky už nebudu ani otevírat. A zase jsem to porušila. Moje chyba. Nevím koho ještě může bavit číst jak každý chlap je neschopný idiot, pro kterého je trauma pár dní pohlídat vlastní děti. Tyhle klišé a stereotypy musí soudného člověka urážet. Neříkám, že péče o děti je hračka – povídky, kdy se jí musí zhostit někdo, kdo s tím nemá žádné zkušenosti bývají k popukání, ale otec (navíc učitel z povolání!) by na něco takového snad měl být zvyklý, proboha... Zbytek nesmyslů ani nebudu rozebírat, ale je jich v povídce požehnaně. Jen si ještě rýpnu, že potomci Hermiony a Snapea by byli spíš nadprůměrně inteligentní a zodpovědní, než „roztomilí“ a rozmazlení. A kam autoři chodí na ta jména, to zůstává rozum stát. (Šafrán Snapeová alias Saffie = Sustainable Arable Farming For an Improved Environment :p) S.L.”
Alizbeta:
“Mam rada povidky, kde ma Snape deti a poradne mu z toho tecou nervy, takze tohle byla skvela zabava:)”