Retribution

  • Autor: prone2dementia
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: HP
  • Rating: T (13+)
  • Slash: ne
  • Dokončeno: nedokončeno
  • Poslední aktualizace: 2010-02-14
  • Počet kapitol: 3
  • Shrnutí: …jeden letěl na východ, jeden letěl na západ, jeden přeletěl nad kukaččím hnízdem... Chlapec-který-přežil-aby-zavraždil-Dursleyovy nastupuje do Bradavic. Starý drahý Brumbál udělal hroznou chybu. Sequel k Retaliate, dá se číst samostatně
  • Klíčová slova: drama, týrání, horor

Hodnocení čtenářů:

SinamLlumi:
“První díl s vraždou Dursleyových ani nehodnotím, protože jsem měla pocit jako by vypadl z nějakého trapného, rádoby "cool" krimiseriálu. Ovšem HP jako psychopat, to bylo úplně jiné kafe. Hrozně se mi líbí jak působil na Snapea, Draca a Hermionu, jediné to inteligentní tvory v kouzelnickém vesmíru. :) I když to evidentně nebylo autorčiným záměrem, já si Harryho narušenou psychiku vysvětluju spíš dědičností, než reakcí na „zneužívání a týrání“ u Dursleyových. Protože krutý James, který si užíval šikanování Snapea + bezcitná Lily, která si užívala strašení a ponižování Petunie – co z těch dvou tak asi mohlo vzejít? ;) Jen nějak nechápu, jak Harry získal zvláštní schopnosti a vyspělost naprosto neodpovídající jeho věku. :) 3, 5 hlavně za snahu o něco neobvyklého, pár zajímavých myšlenek, zvídavého!Harryho a některé hodně povedené pasáže... i když upřímně, celá povídka je jen monstrózně rozvedené Křiklanovo „You have no idea what he was like... even back then.” :p S.L.”
Pyriel:
“Chachacha, psychopat HP v Bradavicích, Brumbál naprosto nechápavý (prostě potřebuje lásku) a lidé s dobrými instinkty prchají v hrůze ;)”