Synopse

  • Autor: Lilithka
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: HP, SS, Kingsley Pastorek, Lucius Malfoy, Hermiona Grangerová, Weasleyovi
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: nedokončeno
  • Poslední aktualizace: 2010-07-21
  • Počet kapitol: 10
  • Shrnutí:
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

belldandy:
“Já to vidím takhle - začátek za dva (nebo možná tři, ale s odřenýma ušima), ale konec by mohl být i za čtyři. Jenže než jsem se k závěru propracovala utekla dlouhá doba a věcem v první části jsem vesměs nevěřila. Od chvíle, kdy jsem tuhle FF četla, utekl již nějaký ten pátek a z odstupu si asi jen obtížně budu racionalizovat, proč jsem to tak vnímala, nicméně pokusím se: Harryho útěk jsem vnímala jako přehnanou reakci, taktéž chování kouzelnické veřejnosti jsem vnímala jako přehnané, Harryho náhlý politický vzestup pro mě byl až absurdně přehnaný. Ovšem ta záležitost s obrazem (třebaže jistě není realistická, ale spíš lehce fantaskní), ta pro mě měla něco do sebe. Škoda, že povídka neobsahuje jen tuto část, jakože by klidně mohla, protože úvod není pro její pochopení vůbec nutný. Takže já při příštím čtení vynechávám A (Útěk) + B (Návrat) a čtu jen část C (Obraz). :)”
Memorin:
“Nedočetla jsem to, jelikož se z toho vytratilo něco, co se mi tam napočátku líbilo. A nic jsme z toho necítila, všichni mi byli lhostejní a tak by to přece nemělo být”
ranchan:
“...”
assez:
“ANO!”