Za tmy

  • Autor: Smaragd Grun
  • Překladatel: sssnake
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: HP/SS
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Harryho problémy s dospíváním.
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Cora:
“-”
Tintinka:
“Je to sice nepravděpodobné, ale docela... roztomilé a čte se to hezky...”
SinamLlumi:
“U ff je sice problém říct, co je kdo schopný napsat smrtelně vážně, ale... věřím (doufám), že v originále to parodie/komedie byla. Možná kdyby Fantasmagorium své přísné zásady nejen předhazovalo ostatním, ale i samo dodržovalo, poctila by nás překladatelka odkazem na původní dílo – i hyn by sa hukázalo. :) Takhle těžko hodnotit. S.L.”
Velká_koule_chaosu:
“Tu jsem kdysi četla a i nyní po osvěžení povídky na mě povídka působí pořád stejně - špatná parodie. 2* a to ani nevím za co je dávám.”
mariaa:
“.”
Mrmla:
“....”
Akkarra:
“Nevěřím, že by Potter byl až takhle tupý... Nicméně sloh je vážně dobrý.”
belldandy:
“Jasně, že námět téhle povídky je naprosto absurdní. Nikdo mi nemusí vysvětlovat, že spojení "nemasturbující teeneger" je protimluv, jenže ... z nějakého důvodu jsem při čtení na nereálnost celé situace zapomněla a raději si příběh užívala. Když tohle autorka se mnou udělá, tak si za to přece zaslouží nějaké slušné ohodnocení. - Sice nevím přesně proč, ale na mě tohle funguje. ... 2 za námět, 4 za styl psaní.”
Sectumsempra:
“fakt jsem nepochopila, jestli to je mineno vazne, nebo ne...kazdopadne ja se smala celou dobu”
assez:
“Ano.”