Jej oči

  • Autor: drachenmina
  • Překladatel: misto713
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: SJ
  • Postavy: Severus Snape/Harry Potter
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Po 7 knihe AU. Severus Snape je jediný, ktorý dokáže vyliečiť rany Harryho Pottera, spôsobené pomstychtivou Bellatrix Lestrangeovou.
  • Klíčová slova: snarry

Hodnocení čtenářů:

KalamityJane:
“Já nevím... Prostě nevím. Jo, je to úplně mimo a přesto to má to něco...”
LiviaCullen:
“Veľmi pekné... taká jemne nadprimerná, kvalitná jendnodielna poviedka”
Cora:
“Moc pěkné. Zápletka neohromí, ale ani neurazí, a ty trefné a vtipné dialogy v druhé polovině mě vlastně dost bavily. 3-4.”
Rulie:
“Krásná jednorázovka - má své kouzlo ačkoliv má dost odpudivý začátek pro někoho se silnou fantazií, ale nakonec ROMANCE :D”
Lucie:
“Líbilo, nenechte se odradit násilným začátkem a začtěte se, stojí to za to.”
Benny:
“Miluju tuhle povidku, a co že je uplně mimo?”
Adelaine:
“Milá oddychovka.”
Sectumsempra:
“tahle povidka mi prijde krapet mimo, ale i tak jsem z ni byla nadsena:)”
Velká_koule_chaosu:
“....”
ZJTrane:
“Ja som ju čítala druhý krát, vôbec som si nepamätala o čom je. Ale kráľovsky som sa bavila. Mám dilemu aké hodnotenie dať, keďže mi poviedka neutkvela v pamäti absolútne vôbec, ale je čtivá a bláznivá. Je fakt dobrá takže to má za štyri.”
Sargo:
“Ono je to prostě zábavné. Lehkou rukou psané, pěkně dotažené :-)”
Akkarra:
“V podstatě je to hrozný blábol, ale nemůžu si pomoct - je podaný tak, že mě prostě bavil. :)”
Mrmla:
“...”
Casiopea:
“Jj, taky jedna z mých prvních. Mám ji moc ráda. :)”
belldandy:
“Tak tohle byla moje vůbec první snarry a zároveň můj první HP slash. Už proto to musím zaokrouhlit nahoru. Vlastně vůbec nevím, jak bych to viděla dnes. Měla bych to zas vyzkoušet. :)”
assez:
“Ale je zvláštní, že se nemůžu rozhodnout, jestli 4 nebo 2… protože rozhodně ne tři.”