Extrémní svádění

  • Autor: Elehyn
  • Překladatel: Erumoice
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: HP/SS
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 22
  • Shrnutí: Přes noc se změní Harry z Chlapce-který-přežil na Chlapce-který-přiměl-bradavické-muže-po-něm-šílet. Ale ne všechny muže. Co se stalo a co to zapříčinilo? A kdo byl zasažen Harryho extémním sváděním?
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Extasy:
“Brala jsem to hodně s nadsázkou, jinak se to asi brát nedá. Určitě pobavilo :)”
Rulie:
“Znáte ten pocit, když je to tak špatné až je to dobré ? ..... Je tam opravdu pár docela dobrých momentů a na druhé straně dokonale přeslazená romantika, která je už i na mě moc. Přesto si myslím, že to není úplně k zahození”
l.terka:
“:)”
Adelaine:
“Já nevím, mě to prostě do půlky fakt bavilo jako taková ztřeštěná komedie, pak se stalo to, že to autorka začala myslet vážně a sranda skončila a bylo to dost zlý. Líbil se mi překlad, zvlášť názvy operací stály za to:)”
Benny:
“Rosamunde Pilcher začala fušovat do slashe!!!Zabte všechny spisovatele romantickým sra*ek.Tady mně vyloženě štve jak všichni touží po Potterovi.(Harry, neboj mám tě ráda, jen ne takhle)//Ohodnotila jsem původně na nulu, ale jelikož dávám bod alespoň za překlad.Zvedám tedy hodnocení.”
Mrmla:
“...”
delatrix:
“No prostě boží! Úžasný námět na příběh v téhle povídce. Nevím kam na to chodit”
belldandy:
“Hodnotila bych to jako Assez (občas i zábavné). Pokud jde o zápletku, už z toho, že jsem to dočetla je vidět, že mě to na nějaké úrovni i bavilo. Možná kvůli ní bych mohla dát i za dva body? No dobrá, tak jo. Ovšem jinak je to skvělá ukázka nepovedené "mimocharakternosti", na které bych mohla klidně i ukazovat, jak to mít ve fanfikci nechci.”
Sectumsempra:
“...”
Velká_koule_chaosu:
“Děj ve stylu "všichni slintaj po HP" mi moc neseděl...popravdě jediný co povídku trochu zachránilo byl konec kdy se Severus choval prostě jako Severue, ale i tak... Jinak můžu s klidem říct, že tuto povídku už fakt číst víckrát nebudu”
beruska:
“U tehle povidky jsem se smala”
Kate Mathews:
“řeknu to na rovinu: Tuhle povídku jsem dočetla jen silou vůle a že mi to dalo hodně práce. Je to naprosto absurdni...kdybych to brala jako parodii, tak by to ještě šlo, ale takhle.....ne”
ZJTrane:
“No toto je jedna z mála poviedok, ktorú som nedokázala prečítať.”
sirina:
“Docela jsem se u toho nasmála, ale občas to byla noční můra....”
finde:
“občas jsem měla sto chutí autorku zaškrtit, občas jsem se popadala za břicho”
Akkarra:
“Kdyby to autorka psala jako parodii, tak bych to i barala. Já se ale obávám, že myslela každé slovo naprosto vážně.... Párkrát jsem se i smála, ale to bylo díky stupiditě povídky, nikoli proto, že bych na tom snad shledávala něco vtipného.”
assez:
“No… občas i zábavné.”