Jak to ve skutečnosti je?

  • Autor: Mariana
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: SS, AB, MM, Christina
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 34
  • Shrnutí: Povídka se odehrává v Harryho 6. ročníku, ale rozhodně nemám v úmyslu věnovat chlapci s jizvou na čele větší pozornost. Hlavní roli zde hraje Severus Snape. Do jeho života se zamíchají dvě vymyšlené ženské postavy. Před mistrem lektvarů se probouzí minulost. Dokáže spatřit hranici mezi tím, co pominulo, a tím, co by mohlo přijít?
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

assez:
“Má to svůj půvab./Proč 5, když jsem měla své výhrady? Za ten konec. Za princip, který mi nedošel. Za ukřevdění povídce na začátku. Za tak skvělou myšlenku, kterou má málokterá Mary Sue povídka. Za brilantní češtinu a gramatiku, kterou bych si mohla přát jednoho dne ovládnout. Za přínos do této oblasti. Za dokončení jednoho příběhu. Za Christinu takovou, jaká byla, a Severuse s Remusem, které jí ze srdce přeji. Za to, že tohle není tak docela Mary Sue povídka. A za spoustu věcí mezi řádky, které se tak snadno poztrácí těm, kteří vidět nemohou, nebo nechtějí. Děkuji, Mari. P.S. Dokončení hledejte zde: http://fanfiction.potterharry.net/cze/povidka/3234%7cJak-to-ve-skutecnosti-je/?/”