Náhle precitnutie

  • Autor: Anne M. Oliver
  • Překladatel: Jimmi
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: SJ
  • Postavy: Draco Malfoy / Hermiona Grangerová
  • Rating: 18+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 14
  • Shrnutí: Ďalšia prekladaná poviedka, tentoraz od autorky Anne M. Oliver, ktorá mi láskavo dovolila prekladať jej poviedky. Odkaz na originál: http://www.fanfiction.net/s/3657047/1/A_Sudden_Awakening. Popísala by som to slovom: šokujúce, nečakala som takýto príbeh. Ale asi takto by sa Draco choval, keby... Odohráva sa pár mesiacov po vojne a ignoruje 7.diel. Preklad popisu autora: "Uvidel ju, ako sedí oproti nemu. Posledný krát, keď ju videl, ležala na zemi a myslel si, že je mŕtva. Nezachránil ju v tú noc kvôli nej, urobil to kvôli sebe. Takže mu nič nedlhuje, A stále je to len humusáčka." Za beta-read znova ďakujem Eggy.
  • Klíčová slova: Dramione

Hodnocení čtenářů:

ChloeCZ:
“...”
Crystal:
“...”
GwenLoguir:
“No, možno tu bola snaha o skutočnejšie Malfoyovo správanie, ale v Ich miestnosť bolo podľa mňa dôveryhodnejšie.”
beruska:
“Vsechny povidky od Anne M. Oliver, ktere jsou prelozeny u JImmi jsou skvostne”
ZJTrane:
“Čo napísať? Toto bol Draco. Krutý, rozmaznaný, neprejavujúci city. Zvláštny príbeh dvoch úplne rozdielnych bytostí, ktoré niečo spája. Ešteže na konci bolo trochu romantiky. Ináč by som mala z toho strašne smutný pocit. Trochu mi vadilo, že Severus Snape tu bol na zlej strane, ale to len pre to, že on je moje No. 1”
assez:
“Ano.”