Ich miestnosť

  • Autor: Aleximon
  • Překladatel: Jimmi
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: SJ
  • Postavy: Draco Malfoy / Hermiona Grangerová
  • Rating: 15+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 31
  • Shrnutí: Obaja sú prinútení pracovať na spoločnom projekte, čo sa ani jednému z nich nepáči. Ale kvôli prístupu do časti s obmedzeným prístupom sú ochotní to risknúť. Je to zábavné, milé. Ani jeden z druhého nepadá po druhej kapitole do kolien. Krok za krokom sa menia vzájomné vzťahy, ale vôbec to nie je jednoduché.
  • Klíčová slova: dramione

Hodnocení čtenářů:

Ostravanka:
“q”
Lucie:
“Líbilo se, Draco je jak má být. Povídka se příjemně čte.”
Fleur Tera:
“zaujímavý nápad a skvelé spracovanie. Draco sa správal tak malfoyovsky ako len bolo možné, čo som vôbec nečakala :-)”
Slythoryn:
“Myslím, že to byla má úplně první dramione, takže má i přes některé nedostatky u mě místo :)”
ZJTrane:
“Jedna z tých Dramione, ku ktorým sa rada vraciam.”
GwenLoguir:
“Skvelá poviedka. Vidieť, že sa autorka snažila o hodnovernosť Draca (ktorá prakticky nie je možná, pri dramione, že? ).”
beruska:
“Jedna z prvnich hg/dm co jsem cetla, precteno jedni, m dechem”
Akkarra:
“Bylo to skvělé. Jen od 29. kapitoly moje nadšení trochu opadlo, když Draco začal projevovat neuvěřitelnou starost a péči o Hermionu absolutně nemalfoyovským způsobem. Ale jinak nemám, co bych vytkla. :)”
assez:
“Zajímavá povídka… vážně jo. Jen to není „to moje“.”