Garry Poker a vězeň z Az-Karbanu

  • Autor: Garry Poker
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Nemá smysl vypisovat… leda snad: obměny všech postav tam najdete
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 19
  • Shrnutí: Zcela nový Garry Poker dle tradiční receptury! Více šťávy, více chuti a dvakrát tolik ovoce a vitamínů než v předchozích dílech. A aby toho nebylo málo, také o 20% méně kalorií! Kdo je mezinárodně hledaný uprchlík, koho a jak uplatil, aby se dostal z přísně střeženého Az-Karbanu, a co to má společného s Garrym Pokerem, když tato literární série je jen a jen o něm a o nikom jiném?
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

René.K.:
“Spoustu scén bylo úžasných a i originalita, typická pro celou sérii, zůstává, nicméně na předchozí díly to rozhodně nemělo. V určitých místech se navíc příběh dost vleče a závěr nebyl nic moc. Každopádně výsledek je ucházející a tak celkově hodnotím jako zábavný průměr :)”
Sectumsempra:
“sama o sobe by tahle parodie byla vyborna, kazdopadne, po srovnani s jednickou a dvojkou uz to tak slavne neni... narozdil od nich jsem se pri cteni az-karbanu dusila smichy jen jednou:)... 3, 5”
sluzy:
“...”
SinamLlumi:
“Tenhle díl mě vloni hrozně nudil, tak jsem ho přestala číst. Ale když už je teď dokončený, asi mu ještě dám šanci a třeba i změním hodnocení. S.L. EDIT: Zlepšení nastane jakmile začne fotbalová sezóna, výlety do Húdlar a záhada profesora Lotkiena. Proto zvyšuju na tři body. Na víc nepůjdu, jelikož autorovu/autorčinu vášeň pro snamionu nesdílím a nudné scény s Grapem a Hormonou mě ukrutně otravovaly. Konec byl vyslovené utrpení. Navíc nechápu neustálé pokusy o shazování Harry Trottela, když co do stylu humoru z něj Poker naprosto očividně vychází, akorát mu nesahá ani po kotníky. :))) S.L.”
Akkarra:
“Já osobně si na to nemůžu nijak stěžovat, ale přiznávám, že závěr mě zrovna nenadchnul. Celé to cestování časem bylo neskutečně zamotané a závěrům předchozích dílů se prostě nemůže rovnat ani omylem. I když jsem se místy neskutečně nasmála, tak víc než za 3 to nebude. :)”
assez:
“Inteligentní zábava pro inteligentní lidi. :D”