Garry Poker a modré žaludové eso

  • Autor: Garry Poker
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: :D Nemá smysl vypisovat… leda snad: obměny všech postav tam najdete
  • Rating: PG-13
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 14
  • Shrnutí: Otravný chlapec s jizvou na zadku, do kterého budete mít brzy chuť ho pořádně nakopat – to je Garry Poker, student Střední školy karbanu a hazardu v Polné. Vítejte i vy mezi jeho odpůrci, nepatříte-li mezi fanoušky brakové literatury! Vychutnejte si klasický příběh v tarantinovském stylu: 140 stran nesmyslných dialogů a na závěr 20 stran zběsilé akce!
  • Klíčová slova: humor, parodie, AU

Hodnocení čtenářů:

Potkanice:
“...”
Lanevra:
“Je to něco na způsob; šli dva a třetí upad. Každý racionálně uvažující člověk ví že je to naprostá ptákovina, přesto nedokáže zadržet slzy smíchu. Co maximálně obdivuji je sloh, ten se mi opravdu líbí.”
te.ss.sa:
“?”
René.K.:
“První díl úžasné parodie a podle mě nejlepší. S celým karbanickým světem se teprve seznamujeme a to všechno ve velmi vtipném a originálním duchu. Garry coby hlavní "hrdina" je naprosto boží :D”
Sectumsempra:
“naprosto uchvatna parodie s odkazy na kdeco (zvlast me pobavily ty na monty pythony:D) tleskam!! (soukromeho pul bodu navic udeluji za bezkonkurencni ilustraci :)”
sluzy:
“...”
ZJTrane:
“Akosi mi to nejde pod kožu. Možno keď bude raz nálada zatiaľ nehodnotím.”
SinamLlumi:
“Jednoznačně nejlepší díl z celé série. Možná to je tím, že se teprve seznamujeme s postavami, všechno je úplně nové a oproti většině HP parodií opravdu hodně originální (škola karbanu a hazardu v Polné, to tady teda ještě nebylo :)). Pět bodů si zaslouží už jen za rodinku Vlezlejch, kozy (ty poštovní! :)) a skvělý (ač místy trochu nepřehledný) vypravěčský styl. S.L.”
Akkarra:
“Mám prakticky permanentní záchvat smíchu. :-D Předělávky jmen mě nepřestávaly dostávat do kolen (a to hlavně ta na Dracovo příjmení). A rodinka Vlezlejch....to je kapitola sama pro sebe. :)”
assez:
“No… parodie, no. Ale jo, dobrá.”