A Very Potter Sequel - fanvid

  • Autor: Matt Lang & Team StarKid
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: fanvid
  • Postavy: prakticky celá parta z HP
  • Rating: PG-13
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 2
  • Shrnutí: Pokračování báječného AVPM, studentský muzikál parodující Harry Pottera. Verze s českými titulky: http://www.videacesky.cz/serialy/a-very-potter-sequel
  • Klíčová slova: video, parodie, humor, muzikál

Hodnocení čtenářů:

Luci.e.n:
“legendární a nepřekonatelné!”
Usmevava_Barush:
“.”
Ostravanka:
“q”
Mrmla:
“--”
Rebelka:
“Myslela jsem, že už jsem dávno hodnotila. Škoda, že tu není víc hvězdiček... Kdo neviděl, jako by nežil ;o).”
Geluška:
“...”
Samy:
“Pokračování muzikálu, které nebýt Dracových plínek mám ještě radši. V prvním okamžiku kdy na jeviště přibaletí Lucius Malfoy jsem totálně ztracená, bože ten kluk (Tyler Brunsman) má talent, kam se na něj a vlastně na celé toto dílo hrabou všechny talenty a mánie dohromady. A skutečně zpívá - má úžasný hlas, což se upřímně nedá říct o všech, ale to je jen věc toho jak moc jim to prominete :o). Opět to ale žehlí písničky a pro mě nejlepší z nich "Guys like Potter", ve které poprvé skutečně zpívá Snape a vůbec celá ta scéna je přesně to, co mi ve filmu chybí. A Umbridgeová alias Joe Walker možná někomu může připadat trochu trapně, já osobně se na něj (na ní), na jeho růžové šatičky, bicepsy, obrovské oči, gesta, pošahaný hlasový projev a vůbec vydržím dívat ještě hodně dlouho. Tohle je koňská dávka pozitivní energie a jestli je něco, co vám stoprocentně zvedne náladu v pošmourných zimních dnech, tak je to Harry Potter Musical a Sequel.”
Akkarra:
“Konečná... :) To se prostě nedá! Baleťák Lucius, Draco, Lupin se super slovníkem, Firenze, Snape a nejlepší ze všech - Dolores Jane Umbridgeová.... :) To je univerzální Harry Potter - jak pro fanoušky, tak pro zavilé odpůrce - všichni si přijdou na své. :))) Škoda, že je tu nejvyšší hodnocení pouze 5, protože tohle je minimálně za 1000!!! :) http://www.videacesky.cz/tag/a-very-potter-sequel/page/3 - tady se na to můžete podívat s českými titulky.”
ZJTrane:
“V jednotke bol úplne skvelý Voldemort a tu... Lucius = dokonalosť :)”
Alizbeta:
“♥”
SinamLlumi:
““Harry freakin' Potter je zpátky! Pokračování AVPM se odehrává v Harryho prvním ročníku, ale dějově vychází hlavně z Vězně, Řádu a Prince. Herecké obsazení je stejně dokonalé jako v jedničce, navíc se objeví spousta skvělých nových postav - namakaná "mamka" Dolores, sprostý bezdomovec Lupin, tančící Lucius, šála sexuální preference atd. :) Hudba je na úplně jiné úrovni než v jedničce, i když IMO písničky nejsou tak chytlavé. Nejlepší momenty: všechny. :p Dokonce i ten product placement Redvines byl roztomilý. :) Trochu mě štvaly akorát "vážné" scény z kánonu (chýše, Snapeova vzpomínka), které se tam podle mě moc nehodily. Nicméně... pokud se chcete dozvědět kdo je ve skutečnosti otcem Draca Malfoye, jak Ron přišel ke své čelence, co zachránilo kentaury před vyhynutím nebo kdo zabil Bambiho maminku, mazejte na YouTube! Stojí to za to! :) S.L.”