Le Petit Chat

  • Autor: A-Spirit
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Harry Potter/Severus Snape
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 5
  • Shrnutí: The Spy who became an Artist. The Child who needed a home. The Recluse who became a Teacher and the Boy who saved the world. Sometimes, age is just a number and love can never be wrong.
  • Klíčová slova: Snarry, AU

Hodnocení čtenářů:

Adelaine:
“Zas tak strašné AU to není. Kapitoly se mi hodně líbily, tak do první poloviny čtvrté. Ta část čtvrté byla opravdu výborná. Celkově se mi to tak poeticky líbilo.”
Benny:
“Vím, byla jsem varována před AU, a už jsem dala dosti auvajs povídkám vysoké hodnocení, ale tady mám dát slušnou známku za co?Když pominu jak se kluci seznámili, které postrádá jakoukoli logiku a další věci(SPOILER:To tak malé dítě nenapadlo nikoho hledat?Dursleyovi?Náznak?KONEC SPOILERU)Ale ok, možná můj problém.Přesto asi ty citové výlevy na konci mě nechaly chladnou.2-3”
l.terka:
“:)”
mariaa:
“3-2”
Fleur Tera:
“veľmi príjemné prekvapenie :) a dokonca mi stačila aj moja francúzština :)”
Sectumsempra:
“---”
Casiopea:
“Bože, já jsem na cucky. A to jsem si u první kapitoly říkala: Hm... je to takové milé. Malý Harry, AU svět, kde je Severus inkognito jako malíř... Ovšem od druhé kapitoly dál už jsem byla v kyslíkovém dluhu. Ta atmosféra je neskutečná! Čtvrtou kapitolu bych si normálně nechala vytisknout na povlečení. To byla taková krása! Ještě se klepu.”
Mandragora:
“Takové milé AU, kde je SS mimo kouzelnický svět malířem, když nastane doba aby se skryl.”
assez:
“Jen ano. :)”