Kerosin do žil

  • Autor: Kid de Faune
  • Fandom: Originální Fic
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Roman Moudrý, Rurik, Norbert, Faust, Zdeněk Moudrý aj.
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 10
  • Shrnutí: Autor napsal: Rose In Heart. Jediná skupina pocházející z malého státečku uprostřed Evropy, která dokázala to, o čem se jiným českým interpretům může jen zdát – proniknout za hranice své země. Že by to bylo díky skvělé hudbě, tzv. roserocku, a frontmanovi, kterému nikdo neodolá? Nikdo, včetně , , patnáctiletého heteráčka´´ Romana alias Graciána112...
  • Klíčová slova: orginálka, současnost, vztah fanoušek-zpěvák, hudba, sex, gay-fic

Hodnocení čtenářů:

shadow:
“Jízda od začátku až do konce. Protože by se mělo jedna o prvotinu, přivírám očko a dávám 4. Mrzí mě, že Kid nenapsat (asi) žádné další povídky.”
Akkarra:
“Co dodat? :)”
Alane:
“Je neuvěřitelné, že jde o prvotinu. Srovnám-li to s vlastními začátečnickými pokusy... Žádný slash, poctivá gay story (které v 90% dám přednost před ff) a možná ne tak neuvěřitelná, jak se se na první pohled zdá, protože život píše ty nejnepravděpodobnější příběhy. Zkrátka Kid de Faune má spisovatelský potenciál.”
Purple Haze:
“Fajn oddychovka od mladého, nadaného autora. Dobrá psychologie postav, pěkný sloh, minimum hrubek. První půlku úvodní kapitoly pár čtenářů považovalo za nudnou, ale mně nevadila. Zasloužené čtyři body. :-)”