Že by zvrhlost?

  • Autor: Jade
  • Překladatel: sssnake
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/ Harry Potter
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Snape a Harry diskutují o sexuálních praktikách
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

jesssnape:
“...”
Usmevava_Barush:
“..”
Ostravanka:
“q”
Lanevra:
“Zastávám názor, že je tu povídka hodnocena moc přísně a nebo jsem byla já vystavena za svůj život až moc velkému množství chujovin, abych tohle posoudila jako skoro odpad.”
belldandy:
“Na téhle povídce je minimálně jedna věc skvělá. Konečně mi - logicky - objasnila zápletku povídky "Za tmy". A za to jsem hodně vděčná ... :) 2/3. Asi spíš dva, ale za ten bonus zaokrohluji nahoru. PS: Já to tušila !”
Mrmla:
“--”
Benny:
“...”
mariaa:
“...”
Sectumsempra:
“u jednoho mista jsem se skvele pobavila - nez mi doslo, ze tam neni napsano prostata, ale podstata (a mne hned bylo divny, co by na ni melo byt magickeho...)”
bedrníka:
“Překlad místy drhne, ale konverzačka docela dobrá.”
SaraPolanska:
“A mě se to líbilo, protože mi to přišlo ujetě vtipné :-D Není to sice bůh ví jaký top, ale mám osobně raději, když jde o sex jen v náznacích a nerozdávají si to tam :-)”
Akkarra:
“Moc se mi to nelíbilo... Ale na druhou stranu už jsem četla i podstatně horší - velice mizerná 2...”
SinamLlumi:
“Tohle postrádá jakýkoliv smysl. A nechci znít jako... zvlášť, když i originál stojí za houby.... ale ten překlad je fakt hrozný, dokonce i když pominu pravopisné hrubky. :( Tak maximálně 1, 5. S.L.”
assez:
“Hm.”
D.J. Orlovský:
“Potter je tak potterovský :-)”