Harry Potter and the Irish Choice

  • Autor: DisobedienceWriter
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: HP, AB, SB
  • Rating: T (13+)
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 4
  • Shrnutí: Vzhledem ke všem těm podělaným událostem, kterými musí Harry v Bradavicích procházet, se chytře rozhodne přejít na jinou, lepší školu hned na začátku své školní kariréry. Tady je jeden ze způsobů, jak by se to mohlo stát. Žádný plánovaný pairing.
  • Klíčová slova: AU, manipulativní Brumbál, bashing Brumbála, Harry nestuduje v Bradavicích, mudlovské zbraně

Hodnocení čtenářů:

Mandragora:
“Nová škola je dobrý nápad. Jen mi přišla moc ideální. Jak jedno Brumbálovo opomenutí zvrátí zásadním způsobem děj. Do děje také zasáhne přehlížená Belatrix a moták.”
Pyriel:
“Harrymu stačilo jen pár dní a jedihá hodina lektvarů, aby se rozhodl, že Bradavice nejsou škola, do které chce chodit. Naštěstí zjistí, že má i jiné možnosti - a vybere si celoroční školu v Irsku. A než se Brumbál vzpamatuje, je pryč. A má to docela zajímavý dopad, jako malý kamínek, který strhne lavinu. A ta irská magická škola je moc hezky popsaná. I když je to do těch čtyř kapitol docela nahňácané, klidně by to sneslo víc rozepsat a přidat nějaké drobné příběhy z Harryho života tam. Brumbál už snad ani není manipulativní, ale šílený, Bellatrix ve svém šílenství tvrdohlavě logická a Voldemort egoisticky zaslepený. Slabší 4 hvězdičky”