Niekde medzi snom a bdením

  • Autor: r_grayjoy
  • Překladatel: misto713
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: SJ
  • Postavy: Harry Potter/Severus Snape
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 10
  • Shrnutí: Uplynulo už vyše roka od Voldemortovej smrti a Harry ešte stále trpí nočnými morami zo Snapovej smrti. Keď sa jeho sny postupne začnú meniť, začne sa meniť aj jeho postoj. Harry napokon zistí, že keď niekto žije v minulosti aj budúcnosti zároveň, len veľmi ťažko nájde svoju prítomnosť. (EWE)
  • Klíčová slova: cestování v čase

Hodnocení čtenářů:

jesssnape:
“2 - 3”
Akae21:
“...”
Benny:
“Skoro jak telenovela:dlouhé, nudicí a už jsem to četla 2x a nepamatuji si to a ani nechci.Dám za 2”
Akkarra:
“To byl slaďák... :) Nesmírně mi tady vadila Hermiona - takhle jsem na ní už dlouho nenadávala, ačkoli ani jindy nebývám jejím výskytem nijak nadšena. Za to Severus byl k zulíbání. :)”
Mrmla:
“---”
shadow:
“Pěkná povídka, ráda se k ní vracím.”
belldandy:
“Trochu i z nostalgie ... jedna z prvních snarry, které jsem četla. :) - PS: Dovolím si poznamenat, že třebaže časovky mi skoro vždy přijdou nedomyšlené, tak zde se v minulosti celkem jasně tvoří alternativní realita neboli v obou časových rovinách následky být znát nemusí. Realita v níž Harry skončí bude zřejmě zcela jiná než ta z které odešel. A právě to mi jediné připadá logické. :) / Víte někdo, co tím ta Assez myslí?”
Adelaine:
“Je to zajímavý, dobře napsaný, ale mně u takovýhle povídek vadí, že autorka nemyslí na následky, které jistojistě musí přijít a jelikož se míchá minulost s přítomností, musí se projevit v obou časových rovinách.”
kami:
“Poviedky, ktoré by som vyhľadávala, keby existovali v mne prístupnom jazku, by vyzerali presne takto. Niekto z doby Harryho sa dostane k mladému Severusovi, alebo naopak. Koniec, nie úplne "pravý" Severus a Potter mi prekážali, ale aj tak sa k niektorým pasážiam vrcaciam a jednoducho je tam mladý Snape a bodka. :)”
Velká_koule_chaosu:
“,,,”
beruska:
“:-)”
assez:
“Hodnotím nadprůměrně. Proč? Protože tahle slaďárna mě donutila vymyslet protipólový příběh. Ale bacha… ne že bych s tímhle koncem souhlasila. (Což je ostatně důvod, proč jsem vymyslela téměř protipól. :))”
ZJTrane:
“Nádherný osud pre Severusa Snapea. Miestami sa mi zastavil dych. Škoda, že to bolo také krátke. Za to, ako ma to bavilo a hlavne za tie pocity, ktoré vo mne poviedka vyprovokovala, napriek tomu, že Harryho moc nemám v láske dávam 4 body.”
Lilithka:
“Je po bitvě a Harry by mohl hodit všechno za hlavu. Mohl, jenže se mu pořád zdá o tom, jak Severus umírá. Jsou to strašné sny, ale o to hezčí je, když se přesune do Severusova mládí a od té doby je povídka pěkně propracovaná, nepostrádá logiku a ačkoliv mi na konci přijde předvídatelná, překvapila mě tím, že nebyla zbytečně romantická a přeslazená. Za poslední tečkou jsem si řekla, ano, takhle by to možná i mohlo skončit. Na druhou se příběh ke konci jeví, že autorka měla deset kapitol naplánovaných a chtěla se do nich za každou cenu vejít. Kvůli mírné degradaci slohu a předvídavosti dávám trojku.”