A sova jménem Romeo

  • Autor: Rickey
  • Překladatel: Hajmi 2003
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy
  • Rating: 15+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 5
  • Shrnutí: Po válce, Draco je chovatelem sov, Harry je bystrozor a sova jménem Romeo je svede dohromady.
  • Klíčová slova: sovy , drarry

Hodnocení čtenářů:

LiviaCullen:
“Prečítané, bolo to pekné ale asi sa k poviedke už nevrátim. HP/DM nie je práve moja šálka čaju ale bolo to pekné”
Tereza:
“...”
ygritte:
“Vlastně mám tu povídku docela ráda. Nebýt kostrbatosti překladu, dala bych vyšší hodnocení, ale... Ale.”
Alisenka666:
“Drarry skoro nečtu, ale na tohle jsem narazila náhodou a četlo se to velice dobře, i námět mi přišel originální.”
Nel-ly:
“Miluju Drarry a tohle je jedna z těch, které stojí za to. Roztomilá a hezoučká a v originále i snadno čitelná.”
Rulie:
“Vrátila jsem se k ní už poněkolikáté a asi mě neomrzí”
shadow:
“Povídka ke které se ráda vracím.”
Gartepka:
“:)”
Adelaine:
“Takové typické shrnutí většiny Drarry v nepříliš podařeném obalu. Navíc čeština tu taky nepatří k nejlepším.”
Ostravanka:
“q”
KalamityJane:
“Málokdy mi hezkou povídku zkazí překlad, nebo styl obecně, ale tady mi to fakt vadilo. :-( hodnotím ale příběh a ten mám vážně ráda.”
Ookami-sama:
“Pěkné, odpočinkové”
l.terka:
“zajímavý příběh :)”
Onnyinka:
“...”
Sargo:
“Napad se sovami se mi libil. Mene mizerna cestina s nezvyklym mnozstvim chyb. Konec byl desny. Jelikoz jsem tak zridka kdy ten, co dava mene bodu nez ostatni, asi si jeste pujdu overit, jestli jsem na spravne povidce, ale... sorry, fakt nebyla dobra.”
Casiopea:
“Tuhle nekriticky miluju. Bez ohledu na kostrbatost začátku. Efektivních nálado-zvedačů je tak málo... :) 4-5 Zaokrouhleno nahoru.”
Mandragora:
“Takové milé.”
Mrmla:
“...”
Tintinka:
“Pěkný a nápaditý příběh s originálním východiskem...”
Lutadora:
“:)”
Sectumsempra:
“dobre napsane, ale misty jsem se trosku nudila”
te.ss.sa:
“krásná povídka. poutavý příběh”
k.y.t.k.a:
“Překlad byl dobrý a povídka pěkná.”
Velká_koule_chaosu:
“Povídka krásná, ale celkem mě nudila a Harry se mi zde nelíbil. Takže za 3*”
mariaa:
“Povídka je mile napsána a i když není ničím vyjímečná, našla si místečko u mě v srdci a v budoucnu se k ní určitě vrátím.”
Victoria:
“Má svoje kouzlo, taková oddechovka =)”
beruska:
“Moc me pobavila korespondence mezi Harrym a Dracem. Preklad byl vyborny”
finde:
“mám ráda happyend a tady jsem si ho vychutnala”
Marion Daé:
“milá, čtivá povídka, zpříjemnila mi večer”
Sanasami:
“Tak to bolo úžasné xixixix a ten koniec no proste úžasné...BRAVO BRAVO”
Nade:
“Jedna z těch povídek, která rozhodně neurazí. A kdo má rád tenhle pár - není co řešit.”
Ivet:
“Našla jsem tam všechno, co by měla správná povídka mít. Romantiku, napětí, vtip a Harryho s Dracem. :D Překlad od Hajmi byl skvělý. :))”
Akkarra:
“Docela jsem se i zasmála. Hlavně nad těma dopisama co si psali Draco a Potter. Nebo když se ukázalo, že oba musejí zapracovat na svých signálech rukama. :) Pár Potter a Draco mám poměrně dost v oblibě a tady byl - podle mě - podán docela dobře. :)”
ZJTrane:
“Poviedka je čitateľná, vtipná a nakoniec celkom pekná. Nemám rada pár HP/DM ale tu mi Harry nevadil :)”
zmije:
“Povídka je průměrná, ale bavily mě dopisy, které si Harry s Dracem posílali po sově.”