Jalovec

  • Autor: Vraní Oko
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Hermiona Granger
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Nevánoční nepovídka. Žádní falešní sobi ani biedermeierovská sentimentalita. Prostě provaz. A jalovec, samozřejmě. Věnováno Naděždě Ivanovně alias Severce Plamenné, protože si o to řekla (mwhaha!) Jakákoliv podobnost se skutečnými osobami a událostmi je čistě záměrná.
  • Klíčová slova: Vianoce

Hodnocení čtenářů:

Katekyo:
“...”
Lucie:
“...”
Ostravanka:
“q”
Emily:
“Achjo, bylo to sice vtipné, ale postavy absolutně mimo jejich charakter :-) tři”
SaraPolanska:
“Vtipné, ale stále jsem cosi očekávala... určitě by si to zasloužilo rozepsat a pokračovat, ačkoliv i takto v náznaku to má své kouzlo (a určitě ne jen to Vánoční). Co mi ale vadilo byla Severusova otevřená mluva o prádlu, to bylo fakt mimo a skoro jako by to do té povídky dopsal někdo jiný. :-)”
Slythoryn:
“Taková netradiční Vánoční... taky si myslím, že nápad to je skvělý, ale chtělo by na tom ještě trochu zapracovat”
Sargo:
“Potřebovala by doladit. Není to špatné, vlastně by to mohlo být velmi dobré, ale... doladit. :-)”
ZJTrane:
“Skvelé, vtipné, a tak trochu romantické. Táto poviedka dýcha zvláštnou atmosférou, ktorú vie vyčarovať len skvelá Aleya (Vraní Oko)”