Otvor srdce novému dňu

  • Autor: Nadin
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: SJ
  • Postavy: Severus Snape/Hermiona Grangerová
  • Rating: nie je
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 50
  • Shrnutí: AKTUÁLNY STAV: POVIEDKA VYMAZANÁ AUTORKOU
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

mayla:
“...”
Rebeka:
“xxx”
Fleur Tera:
“nedokážem to dočítať a to som sa veľmi snažila... snamione mám rada, ale táto sa mi absolútne nepáčila... dej je tak neskutočne natiahnutý, zápletka nič moc, večné Severusovo váhanie nad osloveniami”
elulinek:
“Pokud byste rádi znali můj názor na povídku, koukám se na svůj poslední komentář u epilogu a doporučuju, abyste si ho přečetli, protože ten třídílný blábol ode mě to vystihuje mnohem lépe. "Já už nevím, co mám říct, neb vyzvednout a postavit tě na piedestal je málo. Výborně, skvěle, úžasně. Excellent, fine, amazing. Nádherná slova, skvostné myšlenky a ušlechtilý úmysl. Děkuji. "”
patolozka:
“Nádhená povídka, ve které nejdu vždy vše, co jsem chtěla.”
Emily:
“Dokonalá povídka! Nejlepší!”
beruska:
“Kdo necetl, prectete, krasna povidka o paru hg/ss, ale necekejte sladak take to nemaji jednoduche”
GwenLoguir:
“:-)”
Chavelierka:
“První povídka, kterou jsem od nadin četla a dokonale mě k ní jako k autorce přikovala. Rozhodně stojí za přečtení”
ZJTrane:
“Dočítala som, utriedila som si pocity, vyfúkala nos a utrela slzy. Už dávno som tak dojímavý epilóg nečítala. Autorka vložila doňho doslova dušu. Celá poviedka má nádhernú atmosféru a zaujímavý dej. Dlhočizný príbeh, ktorý sa určite oplatí prežiť. Schválne píšem prežiť, lebo to hrozí každej empatickej duši, ktorá sa začíta. ”
Nade:
“Ó ano”
zorlika:
“Prosto pekná poviedka.”
sluzy:
“Úchvatná poviedka vďaka ktorej som si tento pár absolútne zamilovala. krásne písané a naozaj skvelé. Plus každého kto chce po sebe zanechať kometár čaká malý bonus. Niektoré kometáre ktoré nechávaju elulinek.Sara polanska a Chavelierka vám naozaj potrhajú bránicu.”