Curse of the Banshees

  • Autor: Sheyda
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: HP
  • Rating: T (13+)
  • Slash: ne
  • Dokončeno: nedokončeno
  • Poslední aktualizace: 2004-10-27
  • Počet kapitol: 16
  • Shrnutí: AU. HP4. Harry byl poslán do Azkabanu za masovou vraždu. Nyní, poté co porazil Voldemorta, se vrací do Bradavic a ke všem, kdo se ho zřekli. Zármutek může být váš pád nebo největší síla. A bánší jsou jenom začátek.
  • Klíčová slova: Harry neprávem v Azkabanu, Azkaban

Hodnocení čtenářů:

Pyriel:
“Harry je neprávem obviněn z masové vraždy a skončí v Azkabanu. Po roce se dostane ven a nejen, že vyjde najevo jeho nevina, ale zabije i Voldemorta. A teď se tedy musí vypořádat s tím, že se k němu obrátil zády celý kouzelnický svět včetně těch nejbližších, a to jak on, tak ostatní. Jenže zatímco Harry touží po jediném - aby mu všichni dali pokoj, tak ostatní touží po jeho odpouštění a snaží se zase rozhodovat za něj. Scény, kdy pociťuje a vzpomíná na zradu přátel, jsou velice silné. Ale někdy je Harryho chování poněkud nevyrovnané. Jednu chvíli je zocelený a odhodlaný už se nikdy k nikomu citově nevázat, hned nato podléhá manipulaci a citovému vydírání obchodníků na Příčné. Autor si vymyslel zajímavou historii pro bánší - vyhledávají lidi se zlomeným srdcem a některé z nich změní na bánší. A Harry je slibný cíl. Škoda, že to asi nemá naději na dokončení, i když - někdy je to lepší. Protože pokud by měl Harry nakonec všem odpustit - ne, to bych v tomto případě nesnesla. Už to je div, že se nedal na stranu temna, byť ne přímo k Voldemortovi. Mohl si udělat "vlastní stranu" a všem se pomstít. A koťátka jsou kouzelná :-)”