Harry Potter & the Azkaban Parody

  • Autor: Fangalla Marie
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: HP, AB, RL, HG, RW
  • Rating: M (16+)
  • Slash: ne
  • Dokončeno: nedokončeno
  • Poslední aktualizace: 2006-04-22
  • Počet kapitol: 20
  • Shrnutí: Azkabanská povídka. Poté, co jsem přečetla tolik azkabanských povídek, jsem se rozhodla napsat svou vlastní parodii. Tahle je o tom, jak všichni požadují, aby jim Harry odpustil, že ho zradili, aniž by ho o to skutečně poprosili. Jde mi o humor víc než o cokoliv jiného.
  • Klíčová slova: Harry neprávem v Azkabanu, Azkaban, humor, bashing Brumbála, bashing Rona, bashing Hermiony

Hodnocení čtenářů:

Pyriel:
“Základem této povídky je, že všichni tvrdí, že jim Harry musí odpustit, aby se dokázal vyrovnat s minulostí. Ale, jak se zdá, nikoho nenapadlo ho o odpuštění poprosit. Harry je - zákonem - přinucen chodit do Bradavic, a tak se rozhodne, že toho řádně využije, navíc si na pomoc vezme právníka. Koneckonců, když zákon říká, že musí být v Bradavicích, tak ho nemůžou vyloučit, ani kdyby tančil nahý na stole učitelů ve Velké síni (tedy ne že by zrovna tohle dělal, i když možná jenom proto, že ho to nenapadlo ;)) Na začátku to bylo hodně zábavné, na čtyři hvězdičky. Ale ke konci to začalo tak nějak.. být rozplizlé. Harry se začal plácat v citech (nic proti tomu, ale tady mi to nesedlo), takže je to tak 3-4. Autorka to dovedla hodně daleko a upřímně, ani mi na konci nevadilo, že to není dokončené. Možná si někdy přečtu tu první (větší ;) polovinu, ale na čtyři hvězdy to prostě necítím.”