Draco in darkness

  • Autor: Plumeria
  • Překladatel: Rapidez
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy
  • Rating: 13+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 9
  • Shrnutí: V sedmém ročníku přijde Draco následkem nehody o zrak.
  • Klíčová slova: přátelství, romantika, preslash

Hodnocení čtenářů:

Tereza:
“Milé.”
Makkakonka:
“...”
ygritte:
“Dlouho jsem tuhle povídku odkládala, protože tenhle styl prostě není můj šálek čaje, ale nakonec mě příjemně překvapila.”
Cora:
“Vložit na jednoho z budoucích milenců břímě slepoty bylo možná trochu prvoplánové, ale svůj účel to splnilo rychle a spolehlivě, tak co. Úplně je vidím, jak si navzájem rukama zkoumají výraz ve tváři... Romantika jako sloní noha. Pěkné to bylo.”
Sectumsempra:
“Povidka je fajn, epilog stoji za prd.”
Nel-ly:
“Tuhle povídku jsem vždycky měla ráda, možná i proto, že to byla jedna z prvních, co jsem četla v originále na ff.net a tak se mi vryla do paměti. Hezké, nenásilné a drarry je prostě správně rozkošné za všech okolností.”
Rulie:
“Moc se mi to líbilo .. myslím, že postavy byly autentické a perfektně zapadly do příběhu nebylo to přesládlé a ani kýčovité, rozhodně se k ní ještě vrátím”
Trinyx01:
“...”
shadow:
“Jedna z těch prvních drarry co jsem kdysi četla a jsem jí pořád okouzlená... 5.”
KalamityJane:
“Stejne jako Benny”
bwews:
“pěkné:)”
Benny:
“Měla jsem chuť dát pětku, ale ten future epilog mi to nějak zkazil.Zatím za čtyři.”
Akae21:
“Dostalo mě to.”
Amarelis.Flow:
“:)))”
Lucie:
“Velmi dobrá povídky, postupně se rozvíjející křehký vztah. Spíše preslash než slash, myslím, že to zvládnou přečíst i ti co slash moc nemusí. Kvalitní překlad.”
belldandy:
“Je to moc pěkný příběh a je pěkně napsán. Přečetla jsem ho s chutí. Zápletka byla vcelku originální - trochu motiv hurt/comfort - což skoro nikdy není chyba :). Chvílemi mě to docela bralo, ale ... po pravdě ... podle komentářů jsem doufala ve víc. Doufala jsem, že to bude ta drarry, která mě přesvědčí o tom, že "Draco a Harry patří prostě k sobě" :). Tak, že budu mít okamžitě chuť se vrhnout na další. A to se bohužel nestalo. :( Bohužel to jen naplňuje moji klišé představu o drarry jako o milém čtení o krásných chlapcích, kterému chybí ale něco pořadného navíc ... "WOW", při čemž bych ztratila dech. :) Je to lepší než průměr, ale ta čtyřka pro mě není čistá”
Heredhether:
“Při popisu potíží plynoucích z Malfoyovy slepoty mě jímala beznaděj, při líčení Potterových myšlenkových pochodů jsem měla občas nehoráznou chuť ho kopnout do sedínky, ale jako celek je to bezvadný :) Líbila se mi Malfoyova šmátravá verze "detektoru lži" ;)”
kripolik:
“nádhera :)”
te.ss.sa:
“krásná sladkobolná povídka. ráda se k ní občas vrátím.”
Mrmla:
“.....”
Velká_koule_chaosu:
“Krásná povídka. Myšlenky Draca jsou zde popsány fantasticky a poslední kapitola je dokonalým koncem...”
Marion Daé:
“tu mám moc ráda. poprvé jsem se s ní setkala už před nějakou dobou, ale když tady dnes znova vidím její název, a byť bych se teď měla učit Erbena a Borovského, nedá mi to a jdu si ji znova přečíst..stojí za to)”
Victoria:
“.”
mariaa:
“Povedený slash, určitě se k němu vrátím.”
sigam:
“Včera jsem to dočetla a můžu říct, že jsem nadšená. V poslední době je těžké najít nějaký pěkný kvalitní H/D slash, ale v této povídce se mi ho dostalo.”
beruska:
“...”
Cvrcinka:
“nádherné.. originální nápad, velmi milé zpracování..”
Nade:
“Pěkný příběh a Draco je prostě dokonalý.”
Ivet:
“Děj patří mezi originálnější, děj se odvíjí postupně a slepota je popsána opravdu podrobně a přesto chápavě. Také si vážím pociťových chvilek, které jsou velmi dobře napsány. Těším se na dopřeložení, určitě to umocní zážitek z povídky.”
Akkarra:
“Tak tohle mě naprosto odzbrojilo. Draco je tady prostě úžasný. A ten popis slepoty je opravdu špičkový. Moc se mi to líbilo. :)”
zmije:
“Pěkná povídka. V češtině zatím 6 kapitol, originál je dokončený.”