Larceny, Lechery, and Luna Lovegood!

  • Autor: Rorschach´s Blot
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: HP/HG/Luna L., RW/OFM
  • Rating: M (16+)
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 82
  • Shrnutí: Obsahuje dva zloděje, Temného pána a chapadlovitou nestvůru jménem Tim.
  • Klíčová slova: humor, parodie, šílené

Hodnocení čtenářů:

Ostravanka:
“q”
Pyriel:
“Šílená povídka - šílená v tom nejlepším slova smyslu. Harry převezme rodiný podnik - v noci vykrádá kouzelnické domy a ve dne ty krádeže vyšetřuje. Hermiona se náhodou provdá za Harryho (jak poznamenal její otec, pokud se dá provdat pouhým přečtením knihy, byla Hermiona odsouzena ke zkáze už v okamžiku, kdy byla přijata do Bradavic. Je spíš div, že je vdaná jenom jednou). Dvojčatům se poněkud vymkne z rukou vtípek a Fred se stane kandidátem na ministra magie ve volbách proti Popletalovi. A dá se omylem a nechtěně stát Temným pánem? Ron dokáže, že to lze, ba co víc, porazí ve volbách o titul Temného pána nejen Voldemorta, ale i Severuse Snapea. A pokud jde o SS - jestli jste jeho vášnivé fanynky, tak to snad ani nečtěte - to, co s ním tady provedl autor... chudák Severus. A Lucius na tom taky není nejlíp. A ještě spousta dalších praštěných nápadů včetně krásně bláznivé Luny, prostě 82 kapitol plných humoru. Myslím, že pět hvězdiček je málo, haló, co takhle nějakou hvězdu přidat? :-D”