Practicing Liars

  • Autor: lomonaaeren
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy, Severus Snape
  • Rating: R
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 50
  • Shrnutí: AU of HBP. Harry found out that he was Snape’s son two years ago, and he’s carefully concealed it. But now Snape is his Defense teacher, and Draco Malfoy is up to something, and Dumbledore is dying, and the final battle is coming up, and everything is getting very, very complicated.
  • Klíčová slova: Snape otcem Harryho , manipulativní Brumbál

Hodnocení čtenářů:

l.terka:
“:)”
sarin:
“Líbí se mi postupný vývoj vztahu mezi Harrym a Snapem, dodává to povídce na realističnosti.”
Victoria:
“Uf, koukám, že je to dost dlouhé a ta angličtina pro mě přece jen neí to samé co čj... Ale zní to tak zajímavě, že se na to budu muset podívat =)”
Crystal:
“Tahle povídka se mi moc líbila, a ehm, nevím, co víc psát... Čtyři hvězdičky :)”
Mandragora:
“Co zbývá malému človíčkovi, který nemá rodinu, nemá lásku, nemá péči dospělých a vlastně nemá nic? Přece jenom mu něco zbývá - má svoje malá či větší tajemství, která mu nikdo nevezme. A nebo i o ty ho okolí připraví? Povídka, kde je SS otcem HP, ale na rozdíl od jiných si hned po tomto zjištění nepadnou kolem krku a nevyznají si nehynoucí náklonnost. Celkově je to dost realistické a Brumbál je hodně manipulativní.”
Colleen:
“Practicing Liars patří, dle mého názoru, mezi tu hrstku povídek s tímhle tématem, která je zpracována realisticky.”