Můj

  • Autor: Juxian Tang
  • Překladatel: Sinam Llumi
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Remus Lupin
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Pokračování povídky Vlažný // Pokračování - poslední díl - má název Z temnoty.
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

kripolik:
“Měla jsem z ní lepší pocit než z prvního dílu. I když mi přijde celkem šílené že by mohl být Severus až tak nejistý.”
Cora:
“...”
jesssnape:
“jedna z mých oblíbených =)”
Tina_tt:
“...”
Adelaine:
“Z celé téhle série, se mi tahle část líbila nejvíc. 3/4”
Benny:
“První polovina mě neskutečně bavila, ten Severusův vnitřní monolog.Minerva a její přednáška o citech.Pak přišla nuda v podobě zaporáku, kterým jsem až tak moc nevěřila jejich pohnutky.A konec, no , uplně jsem se nenudila.Ale ztratilo to ty pověstné koule.3-4”
Mrmla:
“...”
Sectumsempra:
“ke sve uchvatnosti nepotrebuje tato povidka ani predchozi a ani nasledujici dil (coz muzu napsat z pohledu cloveka, ktery si kdysi omylem precetl tento dil jako prvni ze vsech tri...)”
Sargo:
“Ja to nechapu. Jak v necem takovem ti dva dokazi pusobit tak verohodne? :-))”
delatrix:
“Jedná se hodně psychologickou povídku asi tak až do poloviny. Potom je to napsaný celkem klasicky ke druhu děje”
belldandy:
“-”
patolozka:
“Skvělé povídky, všechny tři...”
sandymathews:
“opravdu krásně napsané, perfektně realistické pocity”
ZJTrane:
“Všetky tri diely "Vlažný", "Můj" a aj záver "Z temnoty" sú krásne napísané.”
Dark Angel:
“Oba díly jsou naprostý skvost.”
Akkarra:
“Krásná povídka o tom, jak se Severus a Remus učí žít spolu a vedle sebe.”
SinamLlumi:
“Výborně napsaná povídka, které podle mě škodí neustálé srovnávání s prvním dílem. Skvěle zpracované vztahy, charakterizace postav, čtivý vypravěčský styl... prostě vysoce nadprůměrné dílko. PS: Já osobně jsem ještě nepotkala Snupin povídku, která by měla stejný náboj jako Lukewarm/Vlažný. S.L.”
Mandragora:
“Pokračovaná k povídce Vlažný. Nebylo to špatné - vztah SS/RM z pohledu SS, který si není jistý ničím ani sám sebou. Ale nemá to ten náboj co první povídka, bohužel.”