Abandon

  • Autor: Batsutousai
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: HP/LV
  • Rating: M (16+)
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 47
  • Shrnutí: 16-letý Harry Potter, opuštěný na londýnských ulicích, musí najít způsob jak přežít. Co chlapec, který přežil, udělá? Harry/Voldemort, OOC, AU, postOotP, nonHBP compliant
  • Klíčová slova: mocný Harry, Ron proti Harrymu, Temný Harry

Hodnocení čtenářů:

Crystal:
“Marcus, Tom, Voldie :) opravdu hodně OOC, ale co nadělám. Velmi milá povídka se, sice nereálným, ale krásným příběhem. Moc se mi líbíl charakter Harryho, který je sice Dark, ale přesto se chová skvěle ke svým přátelům. A Gin, no, ona byla úžasná :D Povídka se mi moc líbila, určitě se k ní někdy vrátím.”
Pyriel:
“Výborný příběh, pokud se člověk smíří s tím, že Voldemort je tady silně OOC (nestřílí kletby na všechno, co se pohne, a ani jednou Harryho za jeho drzosti nezcruciouje, možná proto, že je Harry jediný člověk na světě, se kterýmm si může normálně pokecat, přestože jsou úhlavní nepřátelé?) Popisuje sedmý ročník, ale kánon je pouze do HP5. Silný Harry (v šestém ročníku ho trénoval Moody), zábavná Ginny, spratek Ron, který dostane, co si zaslouží, zajímavý Neville. Na rozdíl od obvyklého schématu, kde v případě, že je Harry Temný, je silně manipulativní Brumbál, tady je Brumby prostě takový - normálně manipulativní :-) Některé scény jsou cenzurované, necenzurované verze (kde je sex) jsou na LJ. Má sequel Reclaim.”