The heart's desire

  • Autor: ZairaAlbereo
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Harry, Sirius, Remus, Brumbál, Weasleyovi, Lucius Malfoy
  • Rating: T
  • Slash: ne
  • Dokončeno: nedokončeno
  • Poslední aktualizace: nezadáno
  • Počet kapitol: 18
  • Shrnutí: Pokračování povídky The promise. Sirius uprchl z Azkabanu a vzal s sebou Harryho. Byli nalezeni. Teď ho čeká soud. Může dokázat svoji nevinu? Bude Harry v bezpečí, když se temné síly daly do pohybu? Mohou se Sirius a Remus usmířit? A bude touha jejich srdce naplněna? Sirius musí nejen obhájit svoji nevinu před soudem, ale i vyrovnat se se svou minulostí. Harry se snaží vyrovnat se s novou rodinou. Remus pomáhá přimět Siriuse k rozumu a Brumbál přesvědčuje soud, že se před lety mýlil. Povídka, v níž cesta k Siriusově očištění není vůbec jednoduchá a Veritaserum všechno neřeší.
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Usmevava_Barush:
“.”
Ostravanka:
“q”
Mandragora:
“k přečtení”
Lianne:
“Na docela dobrou povídku navazuje ještě mnohem lepší pokračování. Na pozadí dramatickího soudního procesu se tu naprosto nádherně rozvíjí vztah Siriuse, Remuse a Harryho. Úžasná je i postava Luciuse Malfoye a všech Weasleyů. Několik kapitol jsem obrečela. Autorka si tu události z knížek (včetně vlkodlačího incidentu) vykládá po svém, což může někoho vyvést z míry, ale mě to po všech těch ubohých týraných Snapech nejrůznějších jiných fanfiction nevadilo. Příběh je hodně silný, zatím nedokončený, ale autorka poměrně pravidelně vkládá další kapitoly. Velmi se mi líbí.”