Hvězdy tvých očí

  • Autor: Vraní oko
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Hermiona Grangerová/DracoMalfoy, Severus Snape
  • Rating: 15+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 4
  • Shrnutí: Hermiona je během války unesena a stane se Dracovou hračkou.
  • Klíčová slova: hurt/comfort , dramione

Hodnocení čtenářů:

Walli1313:
“.”
Nel-ly:
“...”
Lucie:
“Neobvyklá, zajímavá povídka, zaujme a utkví v hlavě. Doporučuji těm co nemají rádi tuny cukru.... Rozhodně stojí za přečtení.”
Tiany:
“Wow.”
Ostravanka:
“q”
leporelo:
“kratke dielko, mam rada dlhe pribehy, ale tu by som nepridala uz ani pismenko...a ten zaver...mnamka, ktora nechava mnoho na citatelovi a to je len dobre...”
Keiko.kei:
“Ano byla to zvláštní povídka, ale zase tak moc mě neuchvátila...”
Mysty15:
“-”
Nade:
“Měla jsem z toho trochu husí kůži. Vývoj vztahu mezi věznitelem a vězněm. Celkový dopad všech událostí na Hermionin život a další osud. Postoj společnosti a vůbec .... A na závěr očekávání toho, co jistě přijde ...”
Akkarra:
“Když jsou vítězové poražení.”
ZJTrane:
“Jeden z prvých pokladov ff, ktoré som čítala. Neskutočne dojímavo a krásne napísaný príbeh. Občas sa k nemu vrátim a potom mi je znovu tak smutnokrásne.”
Jacomo:
“Drsný příběh zvláštního vztahu, kde se stírá hranice mezi vězněm a věznitelem. Kdo je vlastně vítěz a kdo poražený? A kdo z takového vztahu může vyjít nepoznamenán? Proč si člověk na konci úlevně nevydechne? Proč má pocit, že to nedopadlo dobře? A proč ho to po přečtení nutí filozofovat? Hluboké smeknutí před autorkou s jedinou malou výtkou za příliš pasivního Severuse.”