Onyx Snow

  • Autor: Kamerreon
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Blaise/Harry, Draco/Neville, and Severus/Luna
  • Rating: T (13+)
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 26
  • Shrnutí: This is AU seventh-year. Dumbledore is still alive. Voldemort came back at the end of fifth-year, using Slytherin's Locket. He has spent the last year gaining followers and searching for Harry Potter. male/male, graphic violence, torture, sexual situations, sexual intercourse, adult language, morbid-ness, and mentions of child abuse.
  • Klíčová slova: AU, mučení, mocný Harry, manipulativní Brumbál

Hodnocení čtenářů:

Pyriel:
“Skončila jsem v druhé kapitole, nedokázala jsem se dostat přes pokorného Draca Malfoye. Propána, co má tohle společného s HP? (ale kdoví, třeba se k tomu někdy vrátím, jen mít tu správnou náladu, koneckonců dokázala jsem přečíst někdy docela děsivé věci :-) Doplněno - takže jsem se k tomu přece jen odhodlala (Mandragora mi musela několik věcí objasnit, aby mi mozek po té druhé kapitole přestal odmítat fungovat a restartoval se :-) Jako příběh je to hodně dobré, opravdu. Jen jako příběh HP je to poněkud... divné. Některé postavy jsou pro mě až příliš překroucené. Ale pokud člověk překousne AU a OOC, tak - slabší čtyři hvězdičky.”
Mandragora:
“Existuje něco, co se mudlorození nemohou nikdy dozvědět, co se nikde nedočtou a nikdo jim to neřekne. Vědí o tom jen ti, kteří mají alespoň jednoho z rodičů kouzelníka. A ještě, většina tu informaci radši zapomene. ELITA. Co jsou zač a jaké jsou jejich metody a cíle? Dost neobvyklá povídka s poměrně propracovaným pozadím fungování společnosti.”