Svůdný profesor

  • Autor: SaraPolanska
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Paródia o jednom bláznivom dni v Rockforde - Bradaviciach škriatkom sa do jedla pravdepodobne vyliala celá fľaša elixíru lásky a všetci sa zamilovali do zamračeného profesora Snape-a. // Video: http://www.ffdenik.cz/index.php?str=viewstory&tale=3229
  • Klíčová slova: humor, parodie

Hodnocení čtenářů:

Cora:
“:)”
kami:
“Text nie je nič pre mňa, ale keďže nechcem stratiť to perfektné video z dohľadu, dávam tomu 4.”
Salome:
“Zklamalo. Téma (i skvělé video) slibovalo více než několik trapných situací.”
Benny:
“Brumbál a jeho sváděcí technika byla nejlepší;)”
Zuzi:
“hezká parodie”
Basiliscus:
“Tak to mě nezaujalo. Video bylo ohromné. Za to video dávám vyšší hodnocení”
Adelaine:
“Video je geniální, to všem doporučuji. Asi prostě nejsem na takovýhle styl parodií (což je bohužel většina), ale mně to připadalo dost slabý a až na větu: „Severusi, to už je doba ty kluku jeden mastná!“ mi to ani nepřišlo vtipný. Oceňuji ale, že se tam autorka zuby nehty nesnažila protlačit vtipy a humor, takže to nebylo trapný.”
Casiopea:
“Tak jo, občas je to maličko kostrbaté, ALE taková hlína! :D Video jsem si pustila až po dočtení a zemřela jsem podruhé. :D”
Mrmla:
“...”
belldandy:
“Tak trochu jako problém vidím, že při znalosti dotyčného videa, už povídce tak nějak chybí to správné překvapení. Tak bez předchozí znalosti videa asi 4, s ní spíš jen 3. /Jako skalnímu fanouškovi tvorby Ariel Lindt a Gobuss mi to prostě nedá upozornit, že video můžete hodnotit i zvlášť a to zde: http://www.ffdenik.cz/index.php?str=viewstory&tale=3229 . :)”
Sectumsempra:
“:D:D opravdu krasna parodie :D”
GwenLoguir:
“Moja...bránica... Zahmlený výhľad...”
Akkarra:
“Mé chlupaté srdce po tobě touží... :D Sára opět nezklamala. :)”
Emily:
“Pustte si to video než začnete číst :)”
Pyriel:
“Popis mi připomněl Pekelnou vášeň. Ale nějak mi chybí souvislosti či zasazení do děje. To by dalo přehlédnout, co se ovšem těžko dá přehlédnout, to je gramatika (vysel na zdi!!!) A střídání přítomného s minulým časem není zrovna povedené.”
SinamLlumi:
“„Severusi, to už je doba ty kluku jeden mastná!“ :))) Nemám co dodat. S.L.”
ZJTrane:
“Sara Polanská skvelá autorka poviedok - fanfiction HP - píše geniálne paródie, jednou z nich je táto ja osobne pri čítaní jej paródíí v rámci vlastnej bezpečnosti odorúčam nepiť, nejesť a sedieť na zemi (hrozí pád zo stoličky, zadusenie jedlom a pitím) To video k tomu je božské :D”